به انجمن خوش آمدید
صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11
  1. #1
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    گفتگو با نويد فريد موسس اولين آژانس مدلينگ در ايران

    گفتگو با نويد فريد موسس اولين آژانس مدلينگ در ايران


    س: تعريف شما از صنعت مدلينگ چيست ؟
    ن.ف : هنر صنعت مدلينگ در سراسر جهان هم تراز و هم رديف با ساير هنر ها و صنايع بزرگ جهاني مانند سينما هميشه مورد بحث بوده و همواره با درآمد و شهرت همراه مي باشد. از آنجاييكه حوزه فعاليت مدلينگ بسيار گسترده است با محدود كردن آن در غالب يك جمله نميتوان به بيان تمامي ابعاد آن پرداخت. ببينيد براي مثال يك مدل مي تواند در تبليغ يك نوشابه كوچك يا يك كشتي تفريحي بزرگ حضور داشته باشد.عنوان مدل را مي توان به يك كودك در تبليغ لباس بچه گانه و يا يك ديپلمات بر روي جلد مجلات مطرح دنيا اتلاق نمود . از اين رو طيف فعاليت اين هنر صنعت بسيار وسيع و متنوع مي باشد اما هدف از آنرا مي توان نمايش هرچه بهتر هر گونه كالا . خدمات و حتي عقايد و تفكرات به مخاطبين آن محصول دانست.




    س : چرا از واژه هنر صنعت براي مدلينگ استفاده مي كنيد ؟
    ن.ف : چون ده ها هنر در كنار هم جمع مي شوند تا بخش تجاري مدلينگ خروجي مطلوبي را به نمايش بگزارد . هنر صنعت مدلينگ تلفيقي از هنر گرافيك . طراحي لباس . زيبايي و گريم . دكوراسيون و طراحي صحنه . نورپردازي . عكسبرداري . تصويربرداري .حركات موزون و هنرهاي متفاوت ديگر مي باشد و نمي توان بعد هنري آنرا ناديده گرفت .

    س: شرايط مدلينگ در ايران چگونه است ؟
    ن.ف: دوره خواب زمستاني مدلينگ در ايران پس از سالها به پايان رسيده و همانند نهالي رو به رشد و شكوفايست و همزمان ريشه هاي خود را در خاك محكم مي كند . مدلينگ امروز بيش از هر زمان ديگر نيازمند حمايت و مراقبت متخصصان . پيشگامان و سازمانهاي مرتبط است . تا تمامي مراحل و موانع را پشت سر نهاده و در مقابل رقباي جهاني خود قد علم كند.

    س : موانعي كه از آن نام مي بريد چيست ؟
    ن.ف: مدلينگ طي سالهاي گذشته به دليل محدوديتهاي فراوان . فعاليت خود را به شكل زير زميني و محدود آغاز كرده و همين مطلب سبب بي نظمي . عدم هماهنگي و سو استفاده هاي فراوآن از عنوان مدلينگ در ايران شده است .آژانسهاي غير واقعي . فعاليتهاي غير حرفه اي و مشكلاتي از اين دست هنوز هم تهديدي براي مدلينگ و مدلها به حساب مي آيد.

    س: آژانس مدلينگ چيست ؟
    ن.ف : پل ارتباطي ميان علاقه مندان مدلينگ . مدلها و جهان حرفه اي مدلينگ را آژانس مدلينگ مي گويند . در حقيقت آژانس اولين جايست كه علاقه مندان و مدلها براي شناخته شدن و هدايت به آن مراجعه مي كنند.آژانس مدلينگ در يك جمله كشف . هدايت . معرفي و حمايت مدلهاي تبليغاتي را بر عهده دارد.

    س: مدلهاي شما هم از تمامي اين حمايتها برخوردارند ؟
    ن.ف: در چند سال گذشته اكثر همكاريهاي من با شركتها و مجموعه هاي خارج از ايران بوده و نهايت سعي خود را براي ايجاد بهترين شرايط ممكن براي مدلها كرده ام . در ايران هم بيشترين تلاش من در حل مشكلات و ايجاد شرايطي بهتر براي مدلها و مدلينگ بوده و ما حصل اين تلاش ها به زودي عينيت مي يابد.

    س : شرايط مدل هاي ايراني در جهان را چگونه ارزيابي ميكنيد ؟
    ن.ف: مدلهاي ايراني همانند ديگر استعدادهاي ايراني در جهان موفق و درخشانند و به عنوان مدلهاي تراز اول شناخته مي شوند . حضور افرادي چون كامران البرزيان بر روي جلد مجله ووگ ( Vouge ). فرزان اطهري بر روي مجله منز هلت (Men's Health ) و يا بسياري از مدلهاي ديگر ايراني مويد استعداد و اعتبار مدلهاي ايراني در جهان است.

    س : داخل يا خارج كدام گزينه را به مدلها توصيه مي كنيد ؟
    ن.ف: امكانات و فريبندگي دنياي مدلينگ غرب را نمي توان ناديده گرفت اما يك مدل واقعي هر جا كه باشد چه داخل و چه خارج تفاوتي نمي كند يك مدل موفق است . مدلها و چهره هاي بسياري را مي شناسيم كه در ايران توفيق و محبوبيت بسيار داشته اند اما پس از خروج از ايران كم فروغ تر از پيش به كار خود ادامه داده اند البته اين مطلب به معناي رد جهاني انديشيدن نيست فقط تاكيد من بر اينست كه : يك مدل واقعي با شناخت ظرفيتهاي خود و سعي و تلاش چه در داخل و چه در خارج همواره موفق خواهد بود.


    سمراد نجف زاده
    باشگاه خبرنگاران جوان
    تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط sara.travakol : 12-28-2011 در ساعت 16:16

  2. #2
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    نمایشگاه مد در تهران

    [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
    از 28 آبان نمایشگاه مد در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد این نمایشگاه آغاز راه برای طرح ساماندهی پوشاک در ایران بود و مسلما برای رسیدن به تجلی هویت ایرانی- اسلامی در پوشش و خودکفایی در این عرصه بشاید چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.ما برای ارزیابی این نمایشگاه که با همه ی کمبودها نوید موفقیتهای آتی در این عرصه را میدهد با یکی از کارشناسان عرصه ی مد و پوشاک جناب آقای نوید فرید ،به گفتگو نشستیم تا با چند سوال کوتاه با نگاهی تخصصی به نکات مثبت و منفی این نمایشگاه بپردازیم:

    1س.بعنوان اولین سوال ارزیابی شما از این نمایشگاه بعنوان اولین گامهای برگزارکنندگان این عرصه چیست؟
    همیشه سخت ترین قدمها ، قدمهاییست که در آغاز یک مسیر برداشته میشود و نمیشود توقع بدون نقص بودن را در این گام ها داشت .برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه ها و جشنواره های مشابه ایده بسیار خوبیست که به تازگی به مرحله اجرا رسیده و من تفاوت و رشد خوبی را نسبت به نمایشگاه سال گذشته در ان مشاهده می کنم اما نواقصي چون - مکان نامناسب برای برگزاری نمایشگاه – عدم تنوع در طرح های ارائه شده – عدم تطبیق محصولات با طبقات مختلف سنی ، شغلی و اجتماعی و از همه مهم تر عدم وجود تنوع رنگ در محصولات ارائه شده ، برخي از مشكلاتي بود كه در اين نمايشگاه مشاهده می شد و اميدوارم رفع اين مشكلات در دستور كار برگزارکنندگان برای هر چه بهتر شدن نمايشگاه هاي بعدی قرار بگيرد .
    2.اهمیت هماهنگی طرحهای ارایه شده در چنین نمایشگاههایی با بازار امروز لباس در ایران و سلایق مردم را تا چه حد میبینید؟در این نمایشگاه چقدر این هماهنگی به چشم می آمد؟
    هنوز فاصله زيادي بين ديدگاه مردم ، بازار و محصولات اين نمايشگاه ها وجود دارد ، در همه جاي دنيا تلاش بر اينست كه با مطالعه ی نيازهاي مردم محصولاتي كاربردي و نزديك به سليقه مردم طراحي و ارائه شود و براي هرچه كمتر شدن اين فاصله سيستم تبليغاتي قوي نيز از محصولات پشتيباني ميكند . اما ما هم كمتر روي نيازهاي مردم مطالعه مي كنيم و هم تبليغات قوي روي محصولات خودمان نداريم . عدم وجود شوهاي زنده يا حتي ژورنال ها و تصاوير منطبق با محصولات اين نمايشگاه نقص بسيار بزرگيست كه حتما بايد برای رفع آن اقدام شود.

    3.مسلما ایجاد تنوع در رنگ و مدل و معرفی مدلهایی که با شاخصه های ایرانی اسلامی ما هماهنگ باشد باید از اهداف چنین نمایشگاههایی باشد چقدر این نمایشگاه را در رسیدن به این اهداف موفق میدانید؟
    اتفاقا برگزاركنندگان اين نمايشگاه توجه وي‍‍ژه اي به ايده ها و طرح هاي طراحان ناشناخته و جوان داشته اند اما متاسفانه در طرح هاي ارسالي و به نمايش گذاشته شده تنوع و ابتكار عمل نقش كمرنگي را داشت. تشابه زيادي بين طرح و رنگ اكثر محصولات ديده مي شد و طيف رنگي محصولات گرايش نامطلوبي به رنگ هاي تيره داشت در صورتي كه طبق شاخصه هاي ايراني و اسلامي ما ، همچنين نياز رواني و فكري اجتماع قطعا نياز بيشتري به رنگ هاي شاد ومتنوع وجود دارد.

    4.و سوال آخر چه کاستیهایی را در این نمایشگاه دیدید که احساس میکنید رفع آن به برگزاری بهتر نمایشگاههای آتی کمک میکند؟
    قطعا اختصاص مكانی بهتر به نمايشگاهي با اين درجه از اهميت ، مطالعه بيشتر نيازهاي مردم و طبقه بندي محصولات با در نظر گرفتن اين نيازها ، توجه بيشتر به تنوع در طرح ها و رنگ هاي محصولات ، ايجاد كارگاه هاي آموزشي به موازات با نمايشگاه و همچنين پرداختن به بخش بصري و فرهنگسازي محصولات از طريق نمايش هاي زنده لباس و ژورنال هايي با قالب ايراني و اسلامي از مواردیست که رعایت آنها میتواند به افزايش قابليت نمايشگاه بعدي كه احتمالا با نام جشنواره مد و پوشاك فجر در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد كمك بسیار کند.


    مصاحبه جديد از جناب آقاي نويد فريد را در اينجا بخوانيد

    [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
    ویرایش توسط sara.travakol : 11-28-2011 در ساعت 14:46

  3. #3
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    چند مصاحبه ديگر از نويد فريد بنيانگذار مدلينگ در ايران








    مدل یا مانکن کیست؟ (گفتگوي ويژه با نويد فريد) - مدلينگ

    شاید شما هم این روزها واژه هایی مثل مدل مانکن ومدلینگ را زیاد شنیده باشید.و مسلما اگر جوان هم باشید وسوسه ی دیده شدن .حضور روی جلد مجلات داخلی و خارجی یا بیلبوردهای تبلیغاتی جذابیت این موضوع را برایتان صد چندان میکند.همه ی اینها بعلاوه ی خبر افتتاح آموزشگاهها دفاتر و آتلیه های عکاسی که در این زمینه فعالیت میکنند مرا بر آن داشت تا برای بدست آوردن اطلاعاتی بیشتر درباره ی این پدیده ی نو به سراغ یکی از صاحب نظران این زمینه در ایران بروم _آقای نويد فرید_و در کنار ایشون ضمن خوردن یک فنجان قهوه گپی هم درباره ی مدلینگ بزنیم.اگر شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در این زمینه هستید ماحصل گفتگوی ما را بخوانید :






    -در ابتداي اين گفتگو از وقتي كه در اختيار من قرار داديد تشکر میکنم. بهتراست صحبت را با تعریف کوتاهی از مدل و مانکن از زبان شما شروع کنیم.مدل یا مانکن کیست؟
    ن ف : مدل يا مانكن به فرد با افرادي گفته مي شود كه بوسيله هنر و ويژگيهاي فردي خود محصول كالا .خدمات و يا اطلاعاتي را به بهترين نحو به مخاطب ارائه میکنند و سبب ثبت بهترنام آن محصول در ذهن مخاطب مي گردند.بسياري از محصولات در سراسر جهان با چهره و نام يك مدل به توفيق رسيده و شناخته شده اند.

    -آیا مانکنها با توجه به حیطه ی فعالیتشان دسته بندی خاصی هم دارند؟
    ن ف :بله. مدلها در اصل به دو دسته تقسیم میشوند. مدلهایی که در مقابل دوربين هنرمندان عكاس قرار مي گيرند و تصاویر آنها بر روی بیلبوردها و مجلات با اهداف تبلیغاتی استفاده مي شود كه به آنها photo models (عکس- مدلها) مي گوييم. و مدلهایی که برای catwalk (اجراهای زنده) مورد استفاده قرار میگیرند و بر روي صحنه هنر خود را به صورت زنده به نمايش مي گزارند
    .
    -اگر فردی علاقه مند به ورود در این عرصه باشد در وهله ی اول باید از لحاظ ظاهری دارای چه مشخصاتی باشد؟
    ن ف :‌ معيار گزينش و انتخاب مانكن ها بنا به فيلد كاري نوع برند و حتي اقليم و منطقه جغرافيايي متفاوت است. البته استانداردهاي بين المللي براي مدل هاي مرد در Catwalk (اجراي زنده) حداقل قد 185سانتيمتر و وزن 75 كيلوگرم و همچنين براي خانمها حداقل قد 175سانتيمتر و وزن 60-65 کیلوگرم است و سايزهم 36 نهايتا الي 40 مي باشد. اما در مورد photo models (عکس- مدلها)به دلیل اینکه زیبایی چهره در اولویت قرار دارد این معیارها کمی متفاوت میشوند.

    -به جز این ویژگیهای ظاهری اهمیت سن در انتخاب مانکنها تا چه حد است؟اصلا از نظر سنی هم استانداردی تعریف شده است؟
    ن ف : به نكته مهمي اشاره كرديد يكي از معيارهاي مهم در انتخاب مدلها سن هر مانكن مي باشد.به خصوص براي Catwalk (اجراي زنده) استاندارد سني مدلها 15 الي 30 سال است البته فاكتورهاي حداقل و حداكثر سن در ميان خانمها و آقايان كمي متفاوت است در مورد Photo Models ( عکس- مدلها ) به دليل حضور چهره ها و شخصيت هاي سر شناس در اين فيلد محدوديت سني اهميت كمتري دارد. اما در نهايت وقتی یک مدل از سن پایینتر شروع میکند این موضوع نسبت مستقيمي با عمر مفيد فعاليت او در زمينه مدلينگ دارد.


    -تا الان در مورد استاندارهای بین المللی صحبت کردیم اما ما در ایران تا چه حد با این استانداردها فاصله داریم؟
    ن ف : حقيقا تا رسيدن به استانداردها فاصله زيادي داريم . اجراي متوالي شوهاي زنده هنوز بيشتر به خواب و خيال مي مانند تا حقيقتی که بشود در مورد استاندارد بودن يا نبودن آن اظهار نظر كرد از طرفي جلد اكثر مجلات و بيلبوردهاي تبليغاتي نيز در انحصار چهره ها سينمايي و افراد محدوديست كه مدتهاست اين تيترها را در انحصار خود گرفته و فضا را براي ورود چهره هاي جديد محدود كرده اند.

    _به عنوان بنيانگذار مدلينگ در ايران فکر می کنید برای شکستن این انحصارها چه کارهایی را میشود انجام داد؟
    ن ف : بيش از 90% مدلهاي شناخته شده ايراني يا از مدلهاي من هستند و يا در دوره اي از فعاليت خود در كنار مدلهاي من قرار گرفته اند من انتخابهایم را هرگز با توجه به تیتر .نام .روابط ومعرف مدلهايم انجام نمیدهم.تنها معیار من لیاقت و شایستگی است.و مسلما این نوع انتخاب اولین گام برای شکستن انحصارها و ورود افراد لایق در این عرصه میباشد.

    _چه فاكتورهايي برای شما معرف شایستگی است که نام بردید.یعنی وجود چه فاکتورهایی این لیاقت را ثابت میکند؟
    ن ف :فراتر از مشخصات ظاهري و استانداردهايي كه بيان شد. مسلما دیسپلین و اتیکت مهمترين فاكتوردر انتخاب و تداوم همكاري من با مدلهايم مي باشد . ديسيپلين براي يك مدل به معناي اخلاق . رعايت نظم و هماهنگي در فعاليت فردي و گروهيست . اتيكت هم به معناي عمومي خود شامل توجه ويژه به فاكتورهاي رفتاري و ظاهري مي باشد .تکنیکهای ورزشی و رسیدگی به امور زیبایی برای یک مدل باید با افراد عادی متفاوت باشد که البته همه ی این رسیدگیها باید تحت نظر متخصصان برنامه ریزی و اجرا شود.

    _مدلهای شما تا چه اندازه از این امکاناتی که توضیح دادید برخوردارند؟
    ن ف : مدلهاي من بسيار دقيق و سختگيرانه انتخاب مي شوند و پس از انتخاب تحت نظر بهترين مربيان مورد آموزش قرار مي گيرند و در تمام لحظات من با همراهي و همكاري بهترين مشاوران و متخصصان نظارت كاملي را بر امور ورزشی . تغذیه و زيبايي آنها انجام ميدهيم تا هميشه مدلها را در بالاترين سطح آمادگي خود نگه داشته و شاهد پيشرفت تك تك آنها باشيم.

    _اگر شخصی تمامی این مراحل را پشت سر بگذارد آیا در ایران بازار کار مناسبی در انتظارش هست؟
    ن ف : باید در نظر داشت که هنوز این فعالیت در ایران صورت حرفه ای به خود نگرفته و به عنوان شغلي مستقل محسوب نمیشود و مسلما بازار كار و در آمد آن با استانداردهاي جهاني فاصله زيادي دارد ولي با همه ي اين تفاسير در قیاس با بسیاری از مشاغل از بازار كاري خوب و در آمدي قابل توجه برخوردار است.

    _بعنوان آخرین سوال پیش بینی شما از آینده ی مدلینگ در ایران چیست؟
    ن ف : مدلینگ در دنیا پدیده ی شناخته شده ایست که در شکوفایی صنایع نقش بسیار مهمی را ایفا میکند و به عنوان هنر- صنعتي بزرگ از اعتبار و جايگاه ويژه اي برخوردار است البته در ایران هم با توجه به تلاشهای بی وقفه ی من و همکارانم در این زمینه و مسلما با افزايش شناخت مردم و همراهی بیش از پیش مسئولین در آينده اي نه چندان دور شاهد رسیدن این هنر-صنعت به جایگاه واقعی خود خواهیم بود.









    ش ك خبرگزاري ايسنا
























    نامه نويد فريد به خانم ژيلا صادقي

    سرکار خانم صادقی قدم گذاشتن در عرصههای نوین نیازمند جسارت . خودشناسی و باور توانایی های شخصی است . چهره ی شما همیشه به عنوان یک مجری پر انرژی و توانا جز محبوبترینهای عرصه اجرا بوده است.بسیار خوشحالم که با جسارت همیشگی باور صحیح از عرصه تبلیغات و مدلهای تبلیغاتی شاهد حضور موفق شما به عنوان اولین هنرمند زن به شکل یک مدل موفق بر روی بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی هستیم . امیدوارم اقدام شما زمینه ساز شکستن باورهای نادرست در خصوص فعالیت هنرمندان در عرصه تبلیغات و همچنین فعالیت بانوان در زمینه مدلینگ در ایران گرددتا شاهد رشد و شکوفایی این هنر و صنعت در ایران عزیزمان باشیم.










    نوید فرید : بیژن پاکزاد همیشه اسطوره و افتخار مد و پوشاك ايران مي ماند

    انسانهای موفق در سراسر دنیا کم نیستند ولی بعضیها بدون جایگزینند بیژن پاکزاد نیز جز افرادی بود که هرگز جایگزین نخواهد داشت . او کار خود را از مغازه کوچکی در بلوار کشاورز ( الیزابت سابق ) و با سرمایه ای اندک آغاز کرد و با کار و تلاش بسیار توانست به یکی از بهترینهای جهان بدل شود .نام بیژن پاکزاد در دوران حیات او نامی آشنا برای تمام مردم جهان و افتخاری بزرگ برای مردم ایران بود. او به عنوان یکی از بزرگترین طراحان دنیا و همچنین به عنوان سازنده یکی از محبوبترین عطر ها جهان با نام انحصاری بیژن نام خود را در فهرست بزرگترینهای مد و پوشاک جهان ثبت کرد. طراحی های انحصاری او برای استودیوهای هالیوود بارها نامز اسکار بهترین طراحی لباس شده است .
    تفکر وتلاش بیژن او را به مالک بزرگترین بوتیک جهان در بورلی هیلز کالیفورنیا تبدیل کرد و طراحی لباس مشاهیری چون باراک اوباما . ورنوس فادرانی . جرج دبلیو بوش . آرنولد شوارتزنگر . تام کروز . جان کری . آنتونی هاپکینز . ولادیمیر پوتین .رونالد ریگان . شهرام ناظری و بسیار دیگر را می توان از کارهای او بر شمرد.
    او با سالها تلاش تمامی این مراحل را سپری نمود و ثابت کرد که با تفکر و تلاش می توان بر روی قله های رفیع جهان قرار گرفت . بیژن همیشه عاشق سرزمین مادریش ایران بود و همیشه این شعار را بر لب داشت :
    'علت موفقیتم ایرانی بودنم است'




    تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط sara.travakol : 12-28-2011 در ساعت 16:18

  4. #4
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 پست

    پیش فرض

    تست مدلینگ و انتخاب مانکن

    من اینجا واستون وبسایت رسمی جناب شهبازو میذارم برای ثبت نام و شرکت در فستیوالهای مدلینگ و شوهای لباس مجوز دار در سراسر ایران [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
    تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط amirali201 : 09-13-2011 در ساعت 18:48

  5. #5
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 پست

    پیش فرض



    شاسينس بگهيم مدير آژانس مدلينگ پرشين در کشور ترکيه و تقدير از ايمان شهباز مربي بنام مدلها و مانکنهاي ايراني
    شاسينس بگهيم مدير آژانس مدلينگ پرشين در کشور ترکيه با برگذاري فستيوال مدلينگ و دعوت از تمامي مدلها و مانکنهاي بنام خاورميانه در هفته ي گذشته , در ديدار با 4 مانکن
    ايراني , که از شاگردان مربي بنام و موفق ايراني ايمان شهباز بودند ؛ ايمان شهباز را از نظر پايه هاي علمي در زمينه هاي تغذيه و تمرين فوق العاده و بينظير خواند .
    وي در خصوص اهميت تغذيه و تمرينات مدلها و مانکنها در تمامي نقاط جهان خاطر نشان کرد که مربيان مدلينگ از بعد تخصص در زمينه هاي تغذيه اي و تمريني بايد از سطح
    بالايي برخوردار باشند و تمامي جوانب مادي کار را کنار زده و با ديدي روشن تر و عميق تر به پرورش مدلها و مانکنها بپردازند .
    شاسينس بگهيم داور بين المملي نمايشهاي زنده ي لباس باري ديگر سيبستم کاري مربي موفق ايراني ايمان شهباز را تحسين و تشويق نمود چرا که در پايان فستيوال رتبه ي اول
    تا چهارم را مانکنهاي ايراني کسب نمودند و هيچ جاي صحبتي را براي مدلها و مانکنهاي معروف ديگر کشورها نگذاشتند .
    از چندي پيش ايمان شهباز به عنوان يک مربي نمونه و با تجربه در ايران شهرت گرفت و با تلاش و پشتکار بالاي خود دستاورد هاي زيادي را در زمينه ي مدلينگ براي خود
    به ارمغان اورد .
    از ديگر تقدير هاي فرستاده شده براي وي از کشورهاي ديگر ميتوان به پتر هولانتس مدير و موسس يک مدرسه مدلينگ در جمهوري چک اشاره نمود , چرا که پتر هولانتس
    از زاويه ي ديگر ايمان شهباز را نعمتي بزرگ براي مدلها و مانکنهاي ايراني خواند ؛ پتر با ديدن عکسهاي شاگردان ايمان شهباز
    در قبل و بعد مشاوره هاي او و تغييرات بزرگ در سيستم استايل ها ايمان شهباز را عجوبه اي درعلم و علوم ساخت بدن معرفي نمود .
    پتر راز موفقيت او را در پشت کار و علاقه ي فراوان او ميبيند و از همه جالب تر براي او اين است که ايمان شهباز ؛ نتنها در امور وزني و
    استايل بلکه در امور ارايش مو و ارايش صورت ؛ ست کردن لباسها و تعيين شست هاي خاص در فتو مدلينگ استادي بينظير و بي همتاست.
    در دقايق پاياني مصاحبه با پتر در راديو فردا از او شنيديم ؛ که از شاگردان ايمان شهباز به عنوان مدلهاي زيبا و فوق العاده دعوت و اماده به
    عقد قرارداد با انها در کشور هاي اروپايي براي برندهاي گوناگون ميباشد .
    و ديري نگذشت که ايمان شهباز به دعوت از شبکه جمهوري اسلامي ايران در برنامه ي جمع ما حضور يافت و با گفتگويي جنجالي و جذاب در باب صنعت مدلينگ , مدلها و مانکنها
    خواستار رشد و پيشرفت اين صنعت پر دامد گرديد .
    در همين حال مجله نارنج و پيک صبا و چند رسانه ي خبرگزاري در سايت ها گوناگون ايمان شهباز را بهترين و موفق ترين مربي مدلها و مانکنهاي ايراني تير کردند .
    ستاره ي مدلينگ ايران ايمان شهباز با شاگرداني افسانه اي . . .
    ايمان شهباز با پرورش مدلها و مانکنها و با بهره گيري از اخرين سيستم هاي کاهش و افزايش وزن و استفاده از تجاربي زيبا در ورزش بدنسازي برا مانکنها توانسته تيتر
    روزنامه ها و مجلات را از ان خود کند .
    ايمان شهباز تا به اين جاي کار خوش درخشيد و تمام سيستم قبل را دگرگون نمود و امروز در هر نقطه اي از ايران هرکسي که به حرفه ي مدلينگ علاقه مند باشد
    براي مدل شدن و يا مانکن شدن ميتواند به او مراجعه نمايد و از مشاوره هاي تخصصي او بهره مند گردد . پتر هولانتس مدير و موسس يک مدرسه مدلينگ در جمهوري
    چک بارها و بارها از سيستم کاري او در مجلات مختلف اروپايي و خارجي و همچنين رسانه هاي خبري راديويي و تلوزيوني از وي تقدير و تشکر نمود حسن علاقه و پشتکار
    او را تحسين و براي او ارزوي سلامتي و موفقيت نمود .
    سازمانهايي ديگر همچون مدارس مدلينگ داخل و خارج کشور , توليد کنندگان پوشاک و برندهاي مختلف داخلي و خارجي و حتي بازيگران تلوزيوني و کارگردانها تا اسپانسرهاي
    مختلف هم براي به کارگيري ايمان شهباز در سيستم ها ي کاري خود نقشه ها کشيده اند .
    ايمان شهباز جوان خوش ذوق و با علاقه ي ايراني , بهترين و موفق ترين مربي مدلها و مانکنهاي ايراني , الگويي افسانه اي در صنعت مدلينگ نام گرفته است .

  6. #6
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    پیش فرض نمایشگاه مد در تهران

    [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
    از 28 آبان نمایشگاه مد در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد این نمایشگاه آغاز راه برای طرح ساماندهی پوشاک در ایران بود و مسلما برای رسیدن به تجلی هویت ایرانی- اسلامی در پوشش و خودکفایی در این عرصه بشاید چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.ما برای ارزیابی این نمایشگاه که با همه ی کمبودها نوید موفقیتهای آتی در این عرصه را میدهد با یکی از کارشناسان عرصه ی مد و پوشاک جناب آقای نوید فرید ،به گفتگو نشستیم تا با چند سوال کوتاه با نگاهی تخصصی به نکات مثبت و منفی این نمایشگاه بپردازیم:

    1س.بعنوان اولین سوال ارزیابی شما از این نمایشگاه بعنوان اولین گامهای برگزارکنندگان این عرصه چیست؟
    همیشه سخت ترین قدمها ، قدمهاییست که در آغاز یک مسیر برداشته میشود و نمیشود توقع بدون نقص بودن را در این گام ها داشت .برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه ها و جشنواره های مشابه ایده بسیار خوبیست که به تازگی به مرحله اجرا رسیده و من تفاوت و رشد خوبی را نسبت به نمایشگاه سال گذشته در ان مشاهده می کنم اما نواقصي چون - مکان نامناسب برای برگزاری نمایشگاه – عدم تنوع در طرح های ارائه شده – عدم تطبیق محصولات با طبقات مختلف سنی ، شغلی و اجتماعی و از همه مهم تر عدم وجود تنوع رنگ در محصولات ارائه شده ، برخي از مشكلاتي بود كه در اين نمايشگاه مشاهده می شد و اميدوارم رفع اين مشكلات در دستور كار برگزارکنندگان برای هر چه بهتر شدن نمايشگاه هاي بعدی قرار بگيرد .
    2.اهمیت هماهنگی طرحهای ارایه شده در چنین نمایشگاههایی با بازار امروز لباس در ایران و سلایق مردم را تا چه حد میبینید؟در این نمایشگاه چقدر این هماهنگی به چشم می آمد؟
    هنوز فاصله زيادي بين ديدگاه مردم ، بازار و محصولات اين نمايشگاه ها وجود دارد ، در همه جاي دنيا تلاش بر اينست كه با مطالعه ی نيازهاي مردم محصولاتي كاربردي و نزديك به سليقه مردم طراحي و ارائه شود و براي هرچه كمتر شدن اين فاصله سيستم تبليغاتي قوي نيز از محصولات پشتيباني ميكند . اما ما هم كمتر روي نيازهاي مردم مطالعه مي كنيم و هم تبليغات قوي روي محصولات خودمان نداريم . عدم وجود شوهاي زنده يا حتي ژورنال ها و تصاوير منطبق با محصولات اين نمايشگاه نقص بسيار بزرگيست كه حتما بايد برای رفع آن اقدام شود.
    3.مسلما ایجاد تنوع در رنگ و مدل و معرفی مدلهایی که با شاخصه های ایرانی اسلامی ما هماهنگ باشد باید از اهداف چنین نمایشگاههایی باشد چقدر این نمایشگاه را در رسیدن به این اهداف موفق میدانید؟
    اتفاقا برگزاركنندگان اين نمايشگاه توجه وي‍‍ژه اي به ايده ها و طرح هاي طراحان ناشناخته و جوان داشته اند اما متاسفانه در طرح هاي ارسالي و به نمايش گذاشته شده تنوع و ابتكار عمل نقش كمرنگي را داشت. تشابه زيادي بين طرح و رنگ اكثر محصولات ديده مي شد و طيف رنگي محصولات گرايش نامطلوبي به رنگ هاي تيره داشت در صورتي كه طبق شاخصه هاي ايراني و اسلامي ما ، همچنين نياز رواني و فكري اجتماع قطعا نياز بيشتري به رنگ هاي شاد ومتنوع وجود دارد.

    4.و سوال آخر چه کاستیهایی را در این نمایشگاه دیدید که احساس میکنید رفع آن به برگزاری بهتر نمایشگاههای آتی کمک میکند؟
    قطعا اختصاص مكانی بهتر به نمايشگاهي با اين درجه از اهميت ، مطالعه بيشتر نيازهاي مردم و طبقه بندي محصولات با در نظر گرفتن اين نيازها ، توجه بيشتر به تنوع در طرح ها و رنگ هاي محصولات ، ايجاد كارگاه هاي آموزشي به موازات با نمايشگاه و همچنين پرداختن به بخش بصري و فرهنگسازي محصولات از طريق نمايش هاي زنده لباس و ژورنال هايي با قالب ايراني و اسلامي از مواردیست که رعایت آنها میتواند به افزايش قابليت نمايشگاه بعدي كه احتمالا با نام جشنواره مد و پوشاك فجر در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد كمك بسیار کند.

  7. #7
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    پیش فرض نوید فرید : بیژن پاکزاد همیشه اسطوره و افتخار مد و پوشاك ايران مي ماند

    نوید فرید : بیژن پاکزاد همیشه اسطوره و افتخار مد و پوشاك ايران مي ماند

    انسانهای موفق در سراسر دنیا کم نیستند ولی بعضیها بدون جایگزینند بیژن پاکزاد نیز جز افرادی بود که هرگز جایگزین نخواهد داشت . او کار خود را از مغازه کوچکی در بلوار کشاورز ( الیزابت سابق ) و با سرمایه ای اندک آغاز کرد و با کار و تلاش بسیار توانست به یکی از بهترینهای جهان بدل شود .نام بیژن پاکزاد در دوران حیات او نامی آشنا برای تمام مردم جهان و افتخاری بزرگ برای مردم ایران بود. او به عنوان یکی از بزرگترین طراحان دنیا و همچنین به عنوان سازنده یکی از محبوبترین عطر ها جهان با نام انحصاری بیژن نام خود را در فهرست بزرگترینهای مد و پوشاک جهان ثبت کرد. طراحی های انحصاری او برای استودیوهای هالیوود بارها نامز اسکار بهترین طراحی لباس شده است .
    تفکر وتلاش بیژن او را به مالک بزرگترین بوتیک جهان در بورلی هیلز کالیفورنیا تبدیل کرد و طراحی لباس مشاهیری چون باراک اوباما . ورنوس فادرانی . جرج دبلیو بوش . آرنولد شوارتزنگر . تام کروز . جان کری . آنتونی هاپکینز . ولادیمیر پوتین .رونالد ریگان . شهرام ناظری و بسیار دیگر را می توان از کارهای او بر شمرد.
    او با سالها تلاش تمامی این مراحل را سپری نمود و ثابت کرد که با تفکر و تلاش می توان بر روی قله های رفیع جهان قرار گرفت . بیژن همیشه عاشق سرزمین مادریش ایران بود و همیشه این شعار را بر لب داشت :
    'علت موفقیتم ایرانی بودنم است'
    ویرایش توسط sara.travakol : 11-29-2011 در ساعت 15:28

  8. #8
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    پیش فرض

    نامه نويد فريد به خانم ژيلا صادقي

    سرکار خانم صادقی قدم گذاشتن در عرصههای نوین نیازمند جسارت . خودشناسی و باور توانایی های شخصی است . چهره ی شما همیشه به عنوان یک مجری پر انرژی و توانا جز محبوبترینهای عرصه اجرا بوده است.بسیار خوشحالم که با جسارت همیشگی باور صحیح از عرصه تبلیغات و مدلهای تبلیغاتی شاهد حضور موفق شما به عنوان اولین هنرمند زن به شکل یک مدل موفق بر روی بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی هستیم . امیدوارم اقدام شما زمینه ساز شکستن باورهای نادرست در خصوص فعالیت هنرمندان در عرصه تبلیغات و همچنین فعالیت بانوان در زمینه مدلینگ در ایران گرددتا شاهد رشد و شکوفایی این هنر و صنعت در ایران عزیزمان باشیم.

  9. #9
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    پیش فرض


    مدل یامانکن کیست ؟

    شاید شما هم این روزها واژه هایی مثل مدل مانکن ومدلینگ را زیاد شنیده باشید.و مسلما اگر جوان هم باشید وسوسه ی دیده شدن .حضور روی جلد مجلات داخلی و خارجی یا بیلبوردهای تبلیغاتی جذابیت این موضوع را برایتان صد چندان میکند.همه ی اینها بعلاوه ی خبر افتتاح آموزشگاهها دفاتر و آتلیه های عکاسی که در این زمینه فعالیت میکنند مرا بر آن داشت تا برای بدست آوردن اطلاعاتی بیشتر درباره ی این پدیده ی نو به سراغ یکی از صاحب نظران این زمینه در ایران بروم _آقای نويد فرید_و در کنار ایشون ضمن خوردن یک فنجان قهوه گپی هم درباره ی مدلینگ بزنیم.اگر شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در این زمینه هستید ماحصل گفتگوی ما را بخوانید :





    -در ابتداي اين گفتگو از وقتي كه در اختيار من قرار داديد تشکر میکنم. بهتراست صحبت را با تعریف کوتاهی از مدل و مانکن از زبان شما شروع کنیم.مدل یا مانکن کیست؟
    ن ف : مدل يا مانكن به فرد با افرادي گفته مي شود كه بوسيله هنر و ويژگيهاي فردي خود محصول كالا .خدمات و يا اطلاعاتي را به بهترين نحو به مخاطب ارائه میکنند و سبب ثبت بهترنام آن محصول در ذهن مخاطب مي گردند.بسياري از محصولات در سراسر جهان با چهره و نام يك مدل به توفيق رسيده و شناخته شده اند.

    -آیا مانکنها با توجه به حیطه ی فعالیتشان دسته بندی خاصی هم دارند؟
    ن ف :بله. مدلها در اصل به دو دسته تقسیم میشوند. مدلهایی که در مقابل دوربين هنرمندان عكاس قرار مي گيرند و تصاویر آنها بر روی بیلبوردها و مجلات با اهداف تبلیغاتی استفاده مي شود كه به آنها photo models (عکس- مدلها) مي گوييم. و مدلهایی که برای catwalk (اجراهای زنده) مورد استفاده قرار میگیرند و بر روي صحنه هنر خود را به صورت زنده به نمايش مي گزارند
    .
    -اگر فردی علاقه مند به ورود در این عرصه باشد در وهله ی اول باید از لحاظ ظاهری دارای چه مشخصاتی باشد؟
    ن ف :‌ معيار گزينش و انتخاب مانكن ها بنا به فيلد كاري نوع برند و حتي اقليم و منطقه جغرافيايي متفاوت است. البته استانداردهاي بين المللي براي مدل هاي مرد در Catwalk (اجراي زنده) حداقل قد 185سانتيمتر و وزن 75 كيلوگرم و همچنين براي خانمها حداقل قد 175سانتيمتر و وزن 60-65 کیلوگرم است و سايزهم 36 نهايتا الي 40 مي باشد. اما در مورد photo models (عکس- مدلها)به دلیل اینکه زیبایی چهره در اولویت قرار دارد این معیارها کمی متفاوت میشوند.

    -به جز این ویژگیهای ظاهری اهمیت سن در انتخاب مانکنها تا چه حد است؟اصلا از نظر سنی هم استانداردی تعریف شده است؟
    ن ف : به نكته مهمي اشاره كرديد يكي از معيارهاي مهم در انتخاب مدلها سن هر مانكن مي باشد.به خصوص براي Catwalk (اجراي زنده) استاندارد سني مدلها 15 الي 30 سال است البته فاكتورهاي حداقل و حداكثر سن در ميان خانمها و آقايان كمي متفاوت است در مورد Photo Models ( عکس- مدلها ) به دليل حضور چهره ها و شخصيت هاي سر شناس در اين فيلد محدوديت سني اهميت كمتري دارد. اما در نهايت وقتی یک مدل از سن پایینتر شروع میکند این موضوع نسبت مستقيمي با عمر مفيد فعاليت او در زمينه مدلينگ دارد.


    -تا الان در مورد استاندارهای بین المللی صحبت کردیم اما ما در ایران تا چه حد با این استانداردها فاصله داریم؟
    ن ف : حقيقا تا رسيدن به استانداردها فاصله زيادي داريم . اجراي متوالي شوهاي زنده هنوز بيشتر به خواب و خيال مي مانند تا حقيقتی که بشود در مورد استاندارد بودن يا نبودن آن اظهار نظر كرد از طرفي جلد اكثر مجلات و بيلبوردهاي تبليغاتي نيز در انحصار چهره ها سينمايي و افراد محدوديست كه مدتهاست اين تيترها را در انحصار خود گرفته و فضا را براي ورود چهره هاي جديد محدود كرده اند.

    _به عنوان بنيانگذار مدلينگ در ايران فکر می کنید برای شکستن این انحصارها چه کارهایی را میشود انجام داد؟
    ن ف : بيش از 90% مدلهاي شناخته شده ايراني يا از مدلهاي من هستند و يا در دوره اي از فعاليت خود در كنار مدلهاي من قرار گرفته اند من انتخابهایم را هرگز با توجه به تیتر .نام .روابط ومعرف مدلهايم انجام نمیدهم.تنها معیار من لیاقت و شایستگی است.و مسلما این نوع انتخاب اولین گام برای شکستن انحصارها و ورود افراد لایق در این عرصه میباشد.

    _چه فاكتورهايي برای شما معرف شایستگی است که نام بردید.یعنی وجود چه فاکتورهایی این لیاقت را ثابت میکند؟
    ن ف :فراتر از مشخصات ظاهري و استانداردهايي كه بيان شد. مسلما دیسپلین و اتیکت مهمترين فاكتوردر انتخاب و تداوم همكاري من با مدلهايم مي باشد . ديسيپلين براي يك مدل به معناي اخلاق . رعايت نظم و هماهنگي در فعاليت فردي و گروهيست . اتيكت هم به معناي عمومي خود شامل توجه ويژه به فاكتورهاي رفتاري و ظاهري مي باشد .تکنیکهای ورزشی و رسیدگی به امور زیبایی برای یک مدل باید با افراد عادی متفاوت باشد که البته همه ی این رسیدگیها باید تحت نظر متخصصان برنامه ریزی و اجرا شود.

    _مدلهای شما تا چه اندازه از این امکاناتی که توضیح دادید برخوردارند؟
    ن ف : مدلهاي من بسيار دقيق و سختگيرانه انتخاب مي شوند و پس از انتخاب تحت نظر بهترين مربيان مورد آموزش قرار مي گيرند و در تمام لحظات من با همراهي و همكاري بهترين مشاوران و متخصصان نظارت كاملي را بر امور ورزشی . تغذیه و زيبايي آنها انجام ميدهيم تا هميشه مدلها را در بالاترين سطح آمادگي خود نگه داشته و شاهد پيشرفت تك تك آنها باشيم.

    _اگر شخصی تمامی این مراحل را پشت سر بگذارد آیا در ایران بازار کار مناسبی در انتظارش هست؟
    ن ف : باید در نظر داشت که هنوز این فعالیت در ایران صورت حرفه ای به خود نگرفته و به عنوان شغلي مستقل محسوب نمیشود و مسلما بازار كار و در آمد آن با استانداردهاي جهاني فاصله زيادي دارد ولي با همه ي اين تفاسير در قیاس با بسیاری از مشاغل از بازار كاري خوب و در آمدي قابل توجه برخوردار است.

    _بعنوان آخرین سوال پیش بینی شما از آینده ی مدلینگ در ایران چیست؟
    ن ف : مدلینگ در دنیا پدیده ی شناخته شده ایست که در شکوفایی صنایع نقش بسیار مهمی را ایفا میکند و به عنوان هنر- صنعتي بزرگ از اعتبار و جايگاه ويژه اي برخوردار است البته در ایران هم با توجه به تلاشهای بی وقفه ی من و همکارانم در این زمینه و مسلما با افزايش شناخت مردم و همراهی بیش از پیش مسئولین در آينده اي نه چندان دور شاهد رسیدن این هنر-صنعت به جایگاه واقعی خود خواهیم بود.









    ش ك خبرگزاري ايسنا








    ویرایش توسط sara.travakol : 12-28-2011 در ساعت 16:20

  10. #10
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    23
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 پست

    پیش فرض نوید فرید : جشنواره مد و لباس فجر زنگ بيداري اين صنعت را به صدا در مي آورد

    نوید فرید : جشنواره مد و لباس فجر زنگ بيداري اين صنعت را به صدا در مي آورد
    افزودن ( هنر – صنعت ) مد و لباس به جشنواره فجر گامي مناسب براي آغاز مسيري است كه مي توان در طي آن صنعت فراموش شده و به خواب رفته مد و لباس ايراني و اسلامي را بيدار و احيا نمود برگزاري چنين جشنواره اي هر چند اندكي ديرتر از ساير كشورهاي اسلامي ، نويد بخش توجه بيشتر مسئولان به اهميت اين هنر و صنعت بزرگ مي باشد. وجود چنین جشنواره هایی مي تواند فرصت مناسبي را براي كشف و رشد استعدادها نو و کارآمد در این عرصه فراهم نمايد و سبب ساز ايجاد خلاقيت و ایجاد الگوهايي منطبق با سلايق جامعه و جوانان گردد. امیدوارم با عنایت به نقدهای اینجانب و سایر کارشناسان بر جشنواره ها و نمایشگاه ها ی گذشته این جشنواره هر چه بهتر برگزار گردیده و با بهره گیری از نمایش های زنده لباس و طراحی ژورنال های اسلامی و استفاده از تبلیغات صحیح رسانه ای سطح این جشنواره را تا مرز سایر رویدادهای مشابه در صنعت مد بالا برده و گامی موثر را در این مسیر برداریم.

    [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر

    تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی 1390/12/20 آیین اختتامیه نخستین جشنواره مدل و لباس فجر ساعتی پیش در تالار وحدت آغاز شد. به گزارش خبرنگار ما، آقای کیوان سهرابی دبیر جشنواره مد و لباس در آیین اختتامیه گفت: مقصود از این جشنواره مدگرایی و اصراف یا خودنمایی نیست بلکه ترویج یک نشانه یا نقش هنری در پوشش اقشار جامعه مد نظر است به طوریکه بر گرفته از دین و آیینمان باشد. این جشنواره تخصصی به منظور ارائه طرح های برتر و الگو دهی در حوزه لباس با بهره گیری از شاخصه های فرهنگ اسلامی ایرانی 11 اسفند آغاز به کار کرده بود ...


    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر


    نوید فرید( بنیانگذار مدلینگ ایرانی) - کیوان سهرابی(دبیر اجرایی جشنواره ) - دکتر حمید شاه آبادی (معاونت هنری وزارت ارشاد)



    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر



    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر



    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر





    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر



    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر








    آئین اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس فجر










    [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

    ویرایش توسط sara.travakol : 03-11-2012 در ساعت 15:04

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

تعداد اعضای بازدید کننده از این تایپیک : 0

بازدید کنندگان :  (نمایش کلی)

نامی برای نمایش وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •