خرید کریو

خرید vpn

خرید کریو

خرید vpn

خرید وی پی ان

وی پی ان

دانلود فیلم

خرید کریو

خرید vpn

خرید کریو

خرید vpn

خرید وی پی ان

وی پی ان

دانلود فیلم

نحوه فعال‌سازی سرویس ذخیره‌ شماره‌ تماس‌گیرنده برای مشترکان ایرانسل
به انجمن خوش آمدید
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    کاربر سایت
    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    www.forum.mihandownload.com
    سن
    19
    نوشته ها
    1,100
    تشکر
    1,666
    تشکر شده 2,610 بار در 1,000 پست

    نحوه فعال‌سازی سرویس ذخیره‌ شماره‌ تماس‌گیرنده برای مشترکان ایرانسل

    سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده (Who Called) مشترکان را قادر می‌سازد تا بدانند در زمانی که در دسترس نبودند چه کسانی تماس گرفته‌اند.


    به نقل از ایسنا ، چنانچه تلفن همراه مشترک خاموش یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشد، کسی که با مشترک تماس می‌گیرد، به یک سرویس پیام‌گیر هدایت می‌شود که در آنجا شماره این شخص ذخیره می‌شود. هنگامی که تلفن همراه مجدداً در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره‌هایی که با شما تماس گرفته‌اند به همراه زمان این تماس‌ها از طریق SMS برای مشترک ارسال می‌شود.

    اما نحوه فعال‌سازی سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده برای مشترکان ایرانسل اعلام شده است که بر اساس آن مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که این سرویس و سرویس پیام گیر صوتی نمی‌تواند هم‌زمان فعال باشند. افراد تنها می‌توانند از یکی از دو سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده یا پیام‌گیر صوتی در یک زمان استفاده کنند.

    درحال حاضر سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده برروی سیم کارت‌های موجود قابل فعال‌سازی است؛ اگر مشترکان سرویس پیامگیر صوتی را فعال کرده و مایلند آنرا به سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده تغییر دهند می‌توانند با استفاده از خط ام. تی. ان. ایرانسل خود با 700 تماس گرفته و دستورالعمل‌های لازم را دنبال کنند.

    هم‌چنین برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل باید شماره 3 و برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره یک و برای فعال کردن این سرویس شماره 3 را انتخاب کنند؛ باید توجه شود درصورتی که تماس‌ها را به "پیام گیر صوتی" و یا " ذخیره تماس شماره گیرنده" منتقل کنند، دیگر امکان انتقال تماس به یک شماره دیگر را ندارند.

    چگونه می‌توان سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده" را غیرفعال کرد؟

    مشترکان می‌توانند این سرویس را هر زمان با تماس گرفتن با شماره 700 به ترتیب زیر غیر فعال کنند؛ برای دسترسی به فهرست خدمات ام. تی. ان. ایرانسل شماره سه، برای دسترسی به فهرست خدمات سرویس پیام گیر صوتی شماره 1 را وارد کنند و برای غیرفعال کردن این سرویس شماره 4 را انتخاب کنند.

    این سرویس برای مشترکان ام تی ان ایرانسل رایگان است ولی تماس گیرندگان بابت استفاده از این سرویس هزینه پرداخت می ‌کنند؛ باید گفت که تماس‌ها را می‌توان تنها به یک شماره دیگر و یا به "ذخیره شماره تماس گیرنده/ پیام گیر صوتی" منتقل کرد، به عبارت دیگر تنها می‌توان یکی از این دو حالت را انتخاب کرد و امکان فعال‌سازی هر دو به صورت همزمان وجود ندارد.
    you can't change your fate,no man can

    my id: wolfman_22009

  2. کاربر مقابل از این پست trane2sfc تشکر کرده است.

    mehraboOon (05-25-2010)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

     

تعداد اعضای بازدید کننده از این تایپیک : 0

بازدید کنندگان :  (نمایش کلی)

نامی برای نمایش وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •