+ ارسال موضوع جدید
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: خطاهای متداول اینترنت پرسرعت adsl

  1. #1
    مدیر بازنشسته

    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    [ ]
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡ ̴̡ı̴̴̡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫
    نوشته ها
    19,922
    تشکر
    3,817
    تشکر شده 14,125 بار در 4,874 پست

    پیش فرض خطاهای متداول اینترنت پرسرعت adsl



    Error 691:
    A) اشتباه وارد کردن User Name و Password
    B) به پایان رسیدن زمان اشتراک
    ِِC) به پایان رسیدن ترافیک مصرف یا زمان مجاز استفاده

    Error 678:
    A) روشن نبودن مودم
    B) برقرار نبودن لینک مودم
    ِِC) به هم خوردن config مودم
    D) غیرفعال بودن کارت شبکه در صورت داشتن شبکه داخلی یا دو عدد کارت شبکه

    Error 678-B:
    B1) هنگ کردن port
    B2) قطع ارتباط مودم با خط
    ِِB3) اشتباه وصل شدن splitter
    B4) مشکل سیم کشی داخلی
    B5) مشکل مخابرات

    Error 769:
    A) غیرفعال بودن کارت شبکه یا USB port

    خط تلفن بوق آزاد ندارد

    مودم+
    ADSL2 را از مدار خارج کنيد . خط تلفن را بررسی نمایید در صورتي که بوق آزاد شنيده نشد با 117 تماس بگيريد و خرابي تلفن را ثبت كنيد.
    اگر خط تلفن بوق آزاد داشت، کابل تلفن را به پورت
    Line مربوط به Splitter وصل كنيد و کابل گوشي تلفن را پورت Phone مربوط به Splitter و کابل مودم را به پورت Modem یا+ ADSL2 مربوط به Splitter وصل کنيد اگر بوق آزاد نداشت با شماره پشتيباني تماس بگيريد



    چراغ لينک (
    Link) یا وضعیت (Status) مودم چشمک زن است (چراغ Link یا Status خاموش است.

    اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسيي كنيد.
    براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر و
    Caller ID را جدا كنيد و مودم را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد.
    در صورتي که لينک باز هم ثابت نشد با پشتيباني تماس بگيريد.




    علامت ضربدر قرمز رنگ بر روي
    connection مشاهده مي شود.

    کابل
    Ethernet شما به صورت فيزيکي قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسي كنيد ، و اگر مودم به صورت USB به کامیپوتر متصل است ، مودم را یکبار خاموش و روشن نمایید یا جای USB آن را در پشت کامپیوتر تعویض نمایید.




    چراغ
    link مودم شما هنگامي که با تلفن صحبت مي‌کنيد، ثابت است ولي به محض قطع شدن تماس لينک شما چشمک زن مي‌شود (status) خاموش مي شود.

    ممكن است كه پريز تلفن شما مجهز به نويزگير باشد؛ بنابراين ابتدا از وجود برق‌گير (نويزگير) بر روي پريزها اطمينان حاصل كنيد و در صورت وجود آن را خارج كنيد. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد.)




    تمام
    LED هاي مودم شما جز POWER خاموش است

    تمام کابل‌هايي را که به مودم+
    ADSL2 متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع كنيد. 5 دقيقه مودم را خاموش نگه داريد. آداپتور مودم را دوباره وصل کنيد.
    در زمان نوسان برق، حتما" مودم را خاموش کنيد.

  2. 6 کاربر مقابل از این پست Par Pari تشکر کرده اند.


+ ارسال موضوع جدید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آموزش کار با adsl
    توسط ╬m0hMD╬ در انجمن سرویس اینترنت پرسرعت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-13-2013, 12:32
  2. مشکل در رابطه با adsl
    توسط omid_gamer2000 در انجمن سرویس اینترنت پرسرعت
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 01-23-2011, 03:40
  3. کم کردن مصرف شارژ حجمی adsl
    توسط hamid373 در انجمن اینترنت و شبکه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-17-2010, 09:52
  4. شمار مشترکان adsl به 600 هزار رسید
    توسط Par Pari در انجمن سرویس اینترنت پرسرعت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-06-2010, 10:29
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-06-2010, 19:36

تعداد اعضای بازدید کننده از این تایپیک : 0

بازدید کنندگان :  (نمایش کلی)

نامی برای نمایش وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •