در دنیای پر‌سرعت امروز ما، همه به دنبال نتیجه‌ های فوری هستند. ما می ‌خواهیم غذایمان سریع‌ تر آماده شود، به ‌سرعت با افراد ارتباط برقرار کنیم و زمانی ‌که بارگذاری وب‌ سایت مورد نظرمان بیشتر از پنج ثانیه طول بکشد، بی‌ تاب می‌ شویم.این امر برای کسانی که می ‌خواهند فروش حاصل از وب ‌سایتشان را افزایش دهند نیز صادق است. اما همان ‌طور‌که بورلی سیلز گفت "مکانی که ارزش رفتن دارد، میان ‌بر ندارد."
خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید وب ‌سایت خود را بهینه کنید تا به فروش بیشتر آن کمک کنید. می دانیم که همانند بیشتر شیوه‌های بازاریابی دیجیتال، اندکی زمان نیاز است تا نتایج را مشاهده کنیم. با ‌این ‌حال، شما می‌توانید امروز در وب ‌سایت خود این ده نکته را به کار ببندید و با آرامش بنشینید و ببینید که چطور برایتان کار می ‌کنند.
1. صفحه ‌ی خانه را ساده نگه دارید و بازدیدکننده خود را گیج نکنید.


این کار ممکن است برایتان تعجب‌ آور باشد، چرا‌ که بسیاری از افراد فکر می ‌کنند اگر تا حد ممکن محصولات متعدد را در صفحه‌ی خانه ‌شان پیشنهاد کنند، طیف گزینه‌ های بیشتری به بازدیدکننده ‌هایشان داده‌اند.
ارائه‌ی محصولات کمتر در صفحه‌ی خانه به همراه توصیف متنی بیشتر برای موضوعی خاص است که فروش سراسری را افزایش خواهد داد. این کار جواب خواهد داد چرا ‌که به شرکت شما امکان می ‌دهد روی یک یا دو محصول خاص تمرکز کرده و پرسش‌های احتمالی بازدیدکننده‌ها را پاسخ دهد. بنابراین در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] باید به این نکته توجه شود.
صفحه‌ی خانه‌ی Electronic Arts نمونه‌ای برجسته از سادگی و تاثیرگذاری است. آنها با‌ این ‌که هزاران عنوان شرط‌بندی ارائه می ‌دهند، اغلب فقط چند عنوان اخیر را در صفحه‌ی خانه را خواهید دید. همچنین، دقت کنید که آنها در قسمت بالای تیتر اصلی خود اغلب فقط چند جفت از دکمه‌ های فراخوان را ارائه می‌ کنند.
2. ویدئوهایی را به صفحه‌‌های تبدیل اصلی خود اضافه کنید



ماشابل ادعا می ‌کند که اضافه کردن ویدئوها به برخی از صفحه‌ های فرود (صفحه ای که کاربر برای اولین بار با آن صفحه وارد سایت شما می شود) برتر منجر به افزایش تبدیل ‌ها تا حدود 86 درصد می‌ شود!
مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60000 بار سریع ‌تر از اطلاعات متنی پردازش می ‌کند که یعنی بازدید‌کننده‌های سایت شما اطلاعات را از راه ویدئوها بهتر دریافت می‌کنند تا از طریق خواندن متن. اطلاع از محصولات یا خدمات شما از طریق ویدئو اثربخشی بیشتری خواهند داشت. Ditto Residential نمونه ‌ای عالی از اضافه کردن ویدئو به صفحه ‌ی خانه‌ است. نه تنها صفحه‌ی خانه‌ شان بسیار جذاب است، بلکه ویدئوی بزرگ و باکیفیتشان قطعا توجه هر بازدیدکننده‌ای را جلب می‌کند.
3. راه‌هایی برای ضبط آدرس‌های ایمیل ایجاد کنید



بازاریابی از طریق ایمیل همواره یکی از شیوه‌های موفقیت ‌آمیز [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]است و نسبت به تمام شیوه‌های بازاریابی ROI (نرخ بازده سرمایه ‌گذاری) بالاتری به دست می‌ دهد.
با‌این‌حال، شما نمی‌توانید بدون وجود آدرس ایمیل بازاریابی از طریق ایمیل را انجام دهید. می‌توانید با ایجاد شیوه‌هایی برای ضبط آدرس ایمیل بازدید ‌کننده، فرصتی ایجاد ‌کنید تا آنها را از طریق پویش ‌های بازاریابی به وب ‌سایت خود برگردانید.
Forbes پیشنهاد می ‌دهد که ارائه ‌ی خدماتی ارزشمند مانند دانلود دیجیتال یکی از بهترین شیوه ‌های ثبت ایمیل است که هزینه ‌ای برای شرکت شما نخواهد داشت. وب ‌سایت Profitworks نمونه‌ای عالی از این مورد است. آنها در عوض مقداری اطلاعات مانند آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی شما، مرور رایگان از وب‌ سایتشان را به شما عرضه می‌ کنند.
4. با کمک ضمانت‌ها، مشارکت‌ها و بررسی‌های موردی جلب اعتماد کنید



امروزه، بسیاری از شرکت‌ ها به اهمیت تایید اجتماعی پی برده‌اند اما اگر در‌حال ‌حاضر راهی برای جلب اعتماد مشتری به وب‌ سایت خود ندارید، مزایای آن را از‌دست داده‌اید. مواردی مانند ضمانت ‌ها، تصاویری از پرسنل و بررسی‌های موردی درباره‌ی محصولات یا خدماتتان بخش زیادی از مسیر قانع کردن بازدید ‌کننده برای گزینش شما را پشت سر می ‌گذارند.
Marketingdonut نیز توصیه می کند تا می‌توانید مجوز جمع‌آوری کنید تا به بالا بردن شهرت آنلاین شما کمک کند، خصوصا اگر ارتباط رو‌در‌روی شما با مشتری محدود است یا حتی هیچ ارتباطی بین شما نیست. می ‌توانید با بررسی این فهرست از ضمانت‌های Westmount Signs به چگونگی استفاده از آن پی ببرید.
5. محتوایی ایجاد کنید که بخش‌های کلیدی بازار را هدف می ‌گیرد



ایجاد محتوای با‌کیفیت، شیوه‌ای مطمئن برای افزایش ترافیک و تبدیل‌ها برای وب ‌سایت شماست، اما باید برای هدف ‌گیری بخش‌های متفاوت بازار نیز وقت بگذارید. نوشتن محتوای خاص برای بخش‌های خاص بازار به شما کمک می ‌کند مشتریان متعددی را جلب کنید و به شما فرصت می ‌دهد تا مهارت خود را در صنعتشان نشان دهید. این حرکت حرکتی برد-برد است! برای مثال، به سایت IBM سری بزنید و صفحه‌های فرود کامل برای تعدادی از صنایع متفاوت را مشاهده کنید.
6. بیش ‌فروشی غیر‌مستقیم



چند بار برایتان پیش آمد که فروشنده محصولی را به شما بیش‌ فروشی کند؟ اگر آنها کاری را انجام دهند که مافوقشان از آنها خواسته است، پاسخ شما 100 درصد مواقع خواهد بود. آیا اگر مردم بتوانند در کسب و کاری بیش ‌فروشی کنند، دلیلی می ‌ماند که شما نتوانید فروش آنلاین خود را بیش‌ فروشی کنید؟ Shopify می‌گوید بیش ‌فروشی 20 برابر موثرتر از فروش مستقیم آنلاین است، با‌ این‌ که ما مورد آخر را بیشتر می‌بینیم.
Dollar Shave Club در صفحه‌های تیغ‌های خود کاری عالی انجام داد. آنها با این وعده ‌که هر تیغ تنها یک دلار است شما را جذب می‌ کنند تا فقط گزینه ‌های گران‌تر و مزایای دیگرشان را نشان شما دهند.

ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید:
[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]