۱- تبلیغات آنلاین یا دیجیتالی

در واقع زمانی که از اینترنت و وبسایت ها بازدید می کنید به طور خودکار متوجه تبلیغات [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] خواهید شد. همچنین، شما تبلیغات را در موتور های جستجو می توانید ببینید. همه اینها اساسا اشکال تبلیغات دیجیتال هستند. این تبلیغات در آغاز ساده بودند ولی در طول زمان در اشکال تبلیغات وب بنر، که کاملا شبیه تابلوهای تبلیغاتی توی جاده ها هستند، و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، گسترش پیدا کردند. همچنین [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] که در فیسبوک و دیگر پلتفرم های اجتماعی می توان پیدا کرد.

۲- تبلیغات از طریق موبایل

یک روش نسبتا جدید که به روش های تبلیغات مدرن افزوده شده، تبلیغات از طریق موبایل است. اگر چه این روش کاملا جدید است، ولی هیچ انکاری نیست که این روش در حال چیره شدن بر بازار تبلیغات است. که اساسا ناشی از این واقعیت که استفاده از دستگاه های تلفن همراه همچون تلفن های هوشمند و تبلت ها افزایش یافته است. بر این اساس تبلیغات از طریق موبایل مادامی که در مسیر درست انجام شود می تواند اثر قدرتمندی ایجاد کند، و به این دلیل به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری محبوب است. تمایل های رایج در تبلیغات مدرن مانند [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] از طریق موبایل یا سیستم شامل استفاده از پلتفرم های اجتماعی اصلی همچون اسنپ چت، فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر است.

۳- تبلیغات چریکی

در ۲۰ سال گذشته نوع دیگر تبلیغات که کاملا مورد توجه واقع شده، تبلیغات چریکی یا بازاریابی محیطی است. این اصطلاح به طور گسترده ای برای تعریف هر چیز غیر متعارف استفاده می شود. این نوع از تبلیغات برای کسب و کار های کوچک که نیازی به بودجه و هزینه های زیادی ندارد استفاده می شود. علاوه بر این در تبلیغات چریکی، مشتری برای تعامل و مشارکت دعوت می شود. زمانبندی و موقعیت مکانی در این تبلیغات مهم است و ایده های خلاق و نوآوری به عنوان نیروهای محرکه در پشت پرده این بازاریابی محیطی یا تبلیغات چریکی عمل می کند. به عنوان نمونه ایجاد یک تبلیغ خلاقانه در دستگیره اتوبوس ها ازین دست تبلیغات است.
۴- [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

زمانی تبلیغات چاپی یک محرک عظیمی برای فروش تلقی میشد، اما تا حدودی به دلیل ظهور تبلیغات دیجیتالی کنار رفت. با این حال این بدان معنی نیست که این تبلیغات اثر خود را از دست داده است. تبلیغات چاپی زمانی که با تبلیغات دیجیتالی ترکیب شود، می تواند شگفتی هایی جهت افزایش فعالیت های بازاریابی و فروش ایجاد کند. زیرمجموعه ای از تبلیغات چاپی وجود دارد که شامل:


  • آگهی های دوره ای: این نوع از تبلیغات به آگهی های تبلیغاتی اطلاق می شود که در روزنامه ها، مجلات و هر چیزی که در فاصله های زمانی منظم چاپ شود.
  • بروشور ها، آگهی های تبلیغاتی روی کاغذ های کوچک: وقتی تبلیغی در روزنامه درج می شود، در واقع آن را متفاوت نشان می دهد، به این دلیل که یک رابطه صمیمانه ای با مشتری ایجاد می کند و درگیر با مشتری است. این روش زمانی مناسب است که تعداد زیادی اطاعات به صورت تبلیغات در روزنامه نیاز باشد.
  • تبلیغات از طریق پست مستقیم: همانطور که از نامش نمایان است، اساسا اشاره دارد به تبلیغات چاپی که به طور مستقیم به آدرس مشتری فرستاده می شود. اگر روش پست مستقیم در مسیر درست انجام شود، می تواند یک راه بسیار عالی برای تعامل با مشتری باشد، تا زمانی که این روش به طور مناسبی هوشمندانه و خلاقانه تصور و اجرا شود.

۵- تبلیغات از طریق پخش

تا همین اواخر، این شکل از تبلیغات تنها وقتی قابلیت استفاده داشت که کسب و کاری خواهان بدست آوردن مخاطبان زیادی بود. این شکل از بازاریابی انبوه از ارتباطی شامل می شود که مخاطب از طریق تلویزیون و رادیو استفاده می کند. این روش همچنان روشی محبوب برای رسیدن به مخاطبان بیشمار است، مخصوصا در موقع و زمان خاصی که شما می دانید مخاطبان در حال تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو خواهند بود.