در سیستم تبلیغاتی [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]، شامل تبلیغات متنی، تصویری، ویدیو، تبلیغات واکنش‌گرا و دیگر شیوه‌های نمایش تبلیغات است. اما بزرگ‌ترین تفاوت آن در نوع هدف‌گیری کاربران و نمایش تبلیغات است. بازاریابی مجدد با اضافه کردن یک کد پیکسل به صفحات سایت شما آغاز می‌شود که یک کوکی در کامپیوتر کاربران‌تان ذخیره می‌کند و سپس تبلیغات را به افرادی نمایش می‌دهد که قبلا وب‌سایت شما را مشاهده کرده‌اند. بازاریابی مجدد یک بخش بسیار مهم در تبلیغات است که می‌تواند بازخورد تبلیغات شما را تا چند برابر افزایش دهد.از آن‌جا که ممکن است کاربر از طریق شبکه‌های اجتماعی یا هر کانال دیگری به وب‌سایت شما آمده باشد، اما فراموش کرده باشد که ثبت‌نام کند و یا هنوز در رابطه با ثبت‌نام‌ش تصمیم‌گیری نکرده، بازاریابی مجدد بهترین راه برای دعوت مجدد او به رویداد شماست.بهره‌گیری از تبلیغات گوگلی به مخاطبینی که به دنبال رویداد شما می‌گردند ختم نمی‌شود. شما می‌توانید به سراغ کلمات کلیدی‌ای همچون «بازاریابی دیجیتال»،‌ «دیجیتال مارکتینگ»، «تبلیغات دیجیتال» و … بروید. می‌توانید بابت هر کلیک روی این تبلیغات هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید چون همه‌ی کاربرانی که به دنبال این عبارات می‌گردند، به دنبال شرکت در دوره یا کنفرانس دیجیتال مارکتینگ نیستند؛ اما حضور رویداد شما در چنین جست‌وجوهایی می‌تواند باعث بیشتر دیده‌شدن شما توسط مخاطبین هدف‌تان‌شود. شاید تبدیل آن‌ها به شرکت‌کننده کار دشوارتری باشد؛ اما یادمان باشد که هدف شما فروش بیشتر بلیت‌های رویدادتان است و حتی در صورتی که ممکن است سودتان کمتر شود، باز هم باید صندلی‌هایتان را پر کنید.