فروش آنلاین با استفاده از وب سایت خود - راه اندازی یک فروشگاه آنلاین

اولین بخش توضیح می دهد چه چیزی در فروش آنلاین در وب سایت خود قرار دهید. به منظور پردازش معامله فروش آنلاین، سه چیز مورد نیاز است:
  1. سبد خرید 2. سرور امن 3. پردازش پرداخت

در زیر شرح داده شده است:
  1. سبد خرید: نرم افزار سبد خرید قبل از اینکه مشتری خرید کند به دنبال او میرود تا ببیند کاربر چه چیز می خواهد. سبد خرید آنلاین شامل سه بخش است:


  • کاتالوگ محصول
  • لیست خرید
  • سیستم پرداخت

کاتالوگ محصول شامل اطلاعات مورد نیاز برای ارائه هر محصول که مشتری برای تکمیل معامله فروش آنلاین به آن نیاز دارد می باشد. اطلاعات موجود در پایگاه داده محصول به طور کلی شامل قیمت، شماره شناسایی (SKU)، تصویر یا سایر اطلاعات چندرسانه ای، گزینه های محصول یا گزینه های دیگر می باشد.یک لیست خرید به کاربران اجازه می دهد که مواردی را که می خواهند خرید کنند ردیابی کنند. به کلی برای یک تصویر از سبد خرید نمایش داده می شود تا نشان دهد خریدار چه مواردی را خرید کرده است. برای اینکه سبد خرید به درستی کار کند، کامپیوتر کاربر باید برای اجازه دادن به "کوکی ها" تنظیم شود.سیستم پرداخت به مشتریان اجازه می دهد تا محصول را با کلیک کردن بر روی دکمه "اضافه کردن آیتم به سبد خرید" انتخاب کنند و سپس قادر به پرداخت هزینه این محصول خواهند بود.
  1. سرور امن: سرور امن به حفاظت در برابر تغییر و یا از دست دادن اطلاعات شخصی کمک می کند. Layer Secure Socket )SSL) رایج ترین تکنولوژی برای معاملات مطمئن و امن آنلاین می باشد. SSL تمام داده ها بین سرور فروشگاهی و رایانه مشتری را رمزگذاری (یا کپی) می کند.

این باعث می شود که رمزگشایی هرگونه اطلاعات مبادله شده، مانند شماره کارت های اعتباری برای اشخاص ثالث غیر ممکن شود.
  1. گزینه های پردازش پرداخت: سه گزینه پردازش پرداخت وجود دارد:
  2. 1. نرم افزار پردازش پرداخت شخص ثالث. 2. حساب تجاری اینترنتی. 3. پردازش پرداخت دستی (آفلاین).

هنگام انتخاب گزینه پرداخت چه کار باید بکنید:
  • هزینه های مربوط به گزینه پرداخت (هزینه های مربوط به معامله، هزینه های راه اندازی، هزینه ماهانه در نظر بگیرید).
  • برای درک ویژگی های ارائه شده توسط هر گزینه و قیمت هر مدا وقت بگذارید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که هزینه ها و ویژگی های مختلف مربوط به حساب های تجاری وجود دارد.
  • همچنین هزینه های بازپرداخت را در نظر بگیرید.
  • همچنین هزینه های مرتبط با معاملات جعلی را در نظر بگیرید.

حریم خصوصی داده های تراکنش:اگر از طریق یک ارائه دهنده خدمات استفاده می کنید، دقت کنید که از ارائه دهنده خدمات از یک سیاست گذاری امن برای امنیت داده ها و اطلاعات استفاده می کند.محفاظت از تقلب:ابزار های محافظت از تقلب را بررسی کنید. حساب های تجاری معمولا دارای تعدادی از $$$$$های حفاظت از تقلب را دارند که معاملات مشکوک را شناسایی و پیگیری می کنند .پردازش پرداخت شخص ثالث

این خدمات یک پیشنهاد دیگر برای به دست آوردن حساب های بازرگانی ارائه می دهد. مزیت این جایگزینی این است که این امکان وجود دارد که می تواند شروع به فروش آنلاین با سرعت بیشتر و راحت تر کند. در اینجا ثبت نام، معامله، و هزینه ماهانه وجود دارد. همچنین ممکن است دوره های بازپرداخت طولانی تر نیز قبل از اینکه معامله با بازرگان انجام شود، وجود داشته باشد.حساب های تجاری اینترنتی

یک حساب تجاری اینترنتی یک حساب موسسه مالی است که کسب و کار را قادر می سازد تا پرداخت های کارت اعتباری را به صورت آنلاین انجام دهد. شرکت ها باید برای هر نوع کارت اعتباری که مایل به پذیرش آن هستند، یک حساب رایگان تجاری اینترنتی داشته باشند.پردازش پرداخت دستی

شما می توانید یک وب سایت تجارت الکترونیک را ایجاد کنید که کاربران بتوانند آنلاین سفارش دهند، اما پردازش کارت های اعتباری را به صورت دستی باشد تا اینکه به گزینه های پرداخت آنلاین پرداخت تکیه کنید.با این گزینه، اطلاعات کارت اعتباری را می توان از طریق سرور امن دریافت کرد و معامله را می توان بصورت دستی پردازش کرد. این گزینه زمانی که شما تعداد محدودی از سفارشات آنلاین داشته باشید امکان پذیر می باشد.گزینه هایی برای فروش محصولات در وب سایت شما

اگر در نظر دارید فروش آنلاین در سایت خود داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • نوع و تعداد محصولات مورد نظر شما برای فروش آنلاین.
  • آیا فروش آنلاین به میزان قابل توجهی از فروش شما را تشکیل می دهد.
  • نیازهای و ترجیحات مشتری.

چند ویژگی های ضروری برای سایت های تجارت الکترونیک مانند شیپور

راحتی در استفاده

ساده سازی باید یک هدف در طراحی خوب باشد . در حقیقت، مطالعات نشان می دهد که 76 درصد از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی وب سایت، سهولت استفاده است.هدف این است که برای کمک به خریداران به آنچه که می خواهند، سریع تر و بدون در نظر گرفتن پیچیدگی های غیر ضروری که می تواند مسیر خرید را خراب کند، کمک کند. با استفاده از دسته بندی های خرید، $$$$$ ها و قابلیت های مقایسه بر تجربه کاربران مقایسه کنید. سایت های تجارت الکترونیک باید به جای یک تجربه ی زجرآور برای مشتری یک مزیت رقابتی به حساب بیاید.عکس و ویدئو با وضوح بالا

خریداران می خواهند که محصول را از زوایای مختلف ببینند و مردم محصولات را در محیط های مختلفی استفاده می کنند. آنها می خواهند که بتوانند که عکس را به هر صورت که می خواهند زوم کنند. سنجش های فنی برای تصاویر بسیار مهم می باشد. بر اساس گزارش adobe ، تصاویری که بارگذاری نمی شوند یا بارگیری بیش از حد طولانی دارند 39 درصد از مصرف کنندگان از دیدن آن منصرف می شوند.در واقع در پروسه فروش تصاویر هستند که به فروخته می شوند نه متن وب سایت های تجارت الکترونیکی باید چندین عکس در هر محصول نمایش دهند. عکس ها باید با وضوح بالا و بهینه سازی شده برای بارگذاری صفحه باشد.وب سایت سازگار با موبایل

گوگل آن را اجباری کرده است بنابراین باید وب سایت ها موبایلی شوند. تمام وبسایت ها باید نسخه 2017 میلادی موبایلی را داشته باشند و یا عواقب افت سئو آن را متحمل شوند. اگر این دلایل برای داشتن یک وب سایت موبایلی کافی نبود باید گفته شود که یکی از سه خرید فروشگاهی با استفاده از موبایل می باشد. یک وب سایت ریسپانسیو محتوای آن با هر دستگاهی که با آن متصل شوید سازگار می باشد. و این بسیار شگفت آور است که بسیاری از وب سایت ها هنوز ریسپانسیو نمی باشند.ویژگی های امنیتی

معاملات آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما است. به همین ترتیب، وب سایت های تجارت الکترونیک می توانند هدف سودآور برای مجرمان اینترنتی باشند. پس بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کنند و اقدامات لازم را برای اطمینان از حریم خصوصی انجام دهند.همه این ها با یک پلت فرم ایمن تجارت الکترونیک آغاز می شود. با توجه به ویژگی های امنیتی پیشرفته، جای تعجب نیست که Magento و WordPress با Woo Commerce دو زوج پلت فرم برای فروشندگان آنلاین هستند.دیگر موارد که باید برای ویژگی های امنیتی تجارت الکترونیک در نظر بگیرند:
  • گواهی SSL: ارتباط امن بین یک کاربر و وب سایت برقرار می کند. قبل از اعتماد به فروشگاه آنلاین با اطلاعات خود، به دنبال HTTPS و یک قفل سبز در نوار آدرس بروید. یک گواهی SSL را با شناسایی نام انتخاب کنید.
  • احراز هویت : یک لایه اضافی امنیتی با نیاز به نام کاربری / رمز عبور ایجاد کنید و سیستم کد ایجاد شده را از طریق ایمیل یا متن برایتان ارسال می کند.
  • استفاده از فایروال: دروازه یا دیوار بین دو شبکه را فراهم می کند و اجازه ترافیک مجاز را می دهد و ترافیک مخرب را مسدود می کند.
  • پیوند سیاست حفظ حریم خصوصی در پایین صفحه: خط مشی های حفظ حریم خصوصی وب سایت را مطرح می کند و وعده داده های مشتری را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد.

ارتباط اجتماعی

مارک ها و فروشندگان آنلاین که با خریداران خود ارتباط عاطفی برقرار می کنند باعث به وجود آمدن اعتماد مشتریان می شوند و طرفداران بیشتری پیدا می کنند. ارتباط های اجتماعی و احساسی غیر قابل انکار می باشد و فرصتی بهتر برای برقراری ارتباط با مشتری بسیار راحت تر می باشد. پیوند دادن پروفایل های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت تجارت الکترونیک باید ویژگی هایی داشته باشد که به فروشندگان آنلاین شخصیت اجتماعی بدهد.رسانه های اجتماعی به برند های تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا مارک های تجارت الکترونیک برای نشان دادن صحت و ارتباط ارتباط احساسی با محصولات خود ارتباط برقرار کنند. با نگاهی به برند نایک می بینیم که نایک چطور با تصاویر خلاقانه با مشتریان خود ارتباط احساسی بر قرار می کند . و یا ایکیا از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند و تا ایده های طراحی خود را به اشتراک بگذارد.
sitedar.com
[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]