در حال حاضر استراتژی " جلب وفاداری مشتری " مهمترین استراتژی در حوزه فروش است.
اینترنت مردم را به درجه جدید از فهم و آگاهی رسانده است و قدرت را فروشنده به مشتری واگذار کرده است.
در این مقاله در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] پرنا به به ارائه نکاتی سعی میکنیم در طرح استراتژی جایگاه سازی برند به شما کمک کنیم.
در صورتی که چندان با مفهوم [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] آشنا نیستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید.

استراتژی برند چیست ؟

به طور خلاصه استراتژی برند به شما کمک می کند تا بفهمید مردم - محصول یا خدمات - شما را چگونه ارزیابی می کنند.
استراتژی و موضع یابی برند موضوع بسیار مهمی است و شما باید قبل از این که به سایر جنبه های کسب و کارتان بپردازید این مسئله را حل کنید.
در غیر این صورت حتما پسرفت خواهید داشت !
حال به موضوه اصلیب این مقاله ; تثبیت موقعیت برند می پردازیم.

پیشنهاد بی همتای فروش کسب و کارتان در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] را کشف کنید .

پیدا کردن ( پیشنهاد بی همتای فروش کسب و کار ) یکی از اصلی ترین مراحل استراتژی برند است.
دلیل این کار ، تمایز از رقبا است تا مردم دلیل برای خرید محصول شما داشته باشند.
این شعار می تواند از یک فلسفه ، داستان یا ... که در اهداف شما وجود دارد نمایان کند.



برای مثال این دو برادر در نیویورک به صورت ارگانیک کاکائو پرورش می دهند ، محصولشان به هیچ عنوان بی همتا نیست !
ولی شعار فروششان چرا
اگر محصول دست ساز یا ارگانیک و ... به فروش می رسانید ، به فکر داستان کسب و کارتان باشید.
کیفیت محصولتان را متمایز کنید.

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] استفاده از کیفیت بالای محصول برای موقعیت سازی برند یکی از موثر ترین راه ها می باشد.
اگر امروزه محصولتان کیفیت کافی را نداشته باشد به هیچ عنوان قادر به کسب وفاداری [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مشتری نخواهید بود.
یا حتی بدتر ، با قدرت شبکه های اجتماعی ممکن است اعتبار خود را از دست بدهید !

خارج از قواعد برندینگ عمل کنید ! ریسک پذیر باشید.

شاید ما راه ها و نکات لازم را برای برندگی به شما توضیح دهیم ، ولی برای تثبیت موقعیت برند خودتان باید دست به کار شوید.
خارج از چارچوب فکر کنید ، ریسک پذیر باشید.
اگر محصول شما کیفیت بی نظیری دارد یا بی همتاست کلی استراتژی را دور همین موارد بچینید.
منظور از این جملات این است که شما از یک راه غیر معمول موقعیت سازی برند را انجام دهید.


تجربه خرید مشتری را شخصی سازی کنید.

تا به حال شده که محصولی را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید ، و در زمان تحویل کاملا دلسرد شده باشید.
بسته بندی ، نحوه تحویل و... همه به اندازه کیفیت محصول اهمیت دارند !
فرض کنید که یک گیم ارجینال را از یکی از سایت ها خریداری کرده باشید.
پس از خرید محصول و ارسال آن ، یه مجسمه از شخصیت اصلی آن بازی به صورت رایگان ، با یک متن : مثله " دنیا را آزاد کنید " درون جعبه به شما هدیه داده شود.
فکر میکنید چه اتفاقی می افتد ، وفاداری شما به آن فروشگاه تثبیت می شود ! شما فقط از آنجا خرید خواهید کرد تا وقتی که یک خراب کاری انجام شود !



روحیه خوب ، انجام کار های خوب :

این نکته شاید یک مقدار برایتان عجیب به نظر برسد ، یا درست آن را درک نکنید چون زیاد با ان مواجه نشده اید !
شما باید نشان دهید که چه قدر از مشتری ممنون هستید ، علاوه بر ان قسمتی از درآمد خود را به کار های خیریه و انسان دوستانه اختصاص دهید.
و مشتری را حتما از این قضیه آگاه سازید.
البته با توجه به تفاوت های فرهنگی موجود حتما ، این موضع را با تحقیق فراوان انجام دهید.

نتیجه :

حال که اطلاعات خود را از موقیع سازی برند بالا بردید ، فروشتان را افزایش دهید .
اگر سوالی دارید با ما در ارتاط باشید.
منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]