چگونه کلمه کلیدی برای سایت انتخاب کنیم؟

هر پروژه باید با نوعی تحقیق در زمینه کلمات کلیدی شروع شود. فرض میکنیم که شما میخواهید مردم متوجه شوند که در مورد چه چیزی صحبت میکنید و ترجیحا بتوانند از طریق یک موتور جستجو شما را پیدا کنند. تحقیق کلمه کلیدی فقط برای اهداف [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] موتور جستجو انجام نمی‌شود. تحقیق کلمه کلیدی یک هدف است و هدفی است برای درک اینکه، بازدیدکنندگان شما چگونه درباره محصولات و خدمات شما صحبت و فکر می کنند. بنابراین شما می‌توانید با آنها از طریق زبان خودشان صحبت کنید.
در حالی که ابزارهای بسیاری وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند، ترفند شروع ساده است. شروع کنید به نوشتن کلمات که افراد هنگام صحبت با شما درباره محصولات یا خدمات تان استفاده می‌کنند. اگر شما یک شرکت بزرگ هستید که با مخاطبین خود تماس تلفنی دارید. مانند: بخش فروش و پشتیبانی؛ برای مدتی به مکالمات این بخش‌ها گوش کنید. یا به متصدیان این بخش‌ها درباره کار خود توضیح دهید و از آن‌ها بخواهید تا لیستی از کلماتی که در مکالمات، مشتریان رد و بدل می‌کنند را به شما تحویل دهند.
در صورت استفاده از ابزار جستجوی کلمه کلیدی به خاطر داشته باشید؛ جدا از اینکه شما به چه زبان و در کدام کشور از این ابزار استفاده می‌کنید این ابزار بیش از اینکه کلمات کلیدی پیشنهادی درستی ارائه کنند موارد اشتباه و دور از ذهنی را پیشنهاد می‌دهند که اغلب نیز بی‌مصرف است.
در صورتی که از این کلمات کلیدی در تبلیغات Google Adword استفاده می‌کنید، کلمات کلیدی استخراج شده از ابزار را با چاشنی لیست کلمات کلیدی که خودتان جستجو کرده‌اید، ترکیب کنید. به این ترتیب داده‌های اولیه بهتری در اختیار خواهید داشت، ضمن اینکه اینها کلمات واقعی هستند که توسط افراد واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در حالی که تمام این تحقیقات کلیدی را انجام می‌دهید، حفظ رابطه بین کلمات کلیدی بسیار مهم است. کلمات کلیدی مرتبط با هم را نگه داری کنید. به این ترتیب هنگامی که شما [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] خود را آغاز می‌کنید، گروه‌های کلمات کلیدی را در اختیار دارید. بهترین راه برای این کار این است که گروهی از کلمات کلیدی “اصلی” را با کلمات کلیدی “تابع” ایجاد کنید. اگر کلماتی را که اغلب در اطراف این کلمات کلیدی استفاده می‌شود، بیابید. به شما در نوشتن کمک می‌کند
سخن آخر:
اگر می‌دانید که کلمات کلیدی رقابتی برای توصیف محصول یا خدمات‌تان توسط مخاطبین استفاده می‌شود، مطمئن شوید که تمام کلمات کلیدی مربوط به آن موضوع را پیدا کنید. شما بعدا برای مواردی که اغلب به عنوان “خوشه بندی کلمه کلیدی” نامیده می‌شوند، از آنها استفاده می‌کنید.
در صورتی که برای [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] نیاز به مشاوره دارید با گروه پیشتاز [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] تماس بگیرید.