در دنياي امروز، ضرورت داشتن يك سايت براي هر شغل و حرفه اي، براي افراد جامعه يك امر جا افتاده به حساب مي آيد و اكثريت افراد بودن در شبكه ي اينترنت را يك امتياز بزرگ مي دانند. با توجه به اين كه جمعيت اينترنتي ايران از مرز 36 ميليون نفر گذشته است يعني نزديك به نيمي از جمعيت كل كشور از اينترت استفاده مي كنند پس نمي توان از چنين جمعيت بزرگي در امر تبليغات به سادگي عبور كرد.
بنابراين براي پزشكاني كه مي خواهند به معرفي خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاري خود را اطلاع رساني نمايند داشتن يك سايت ضروري است. پزشكان با طراحي سايت پزشكي مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافيكي و با استفاده از تصاوير واقعي به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند. علاوه براين، هدف از [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] پزشكي را مي توان پاسخگويي به يكسري از سوالات اوليه ي بيماران دانست و با در اختيار قرار دادن آخرين دستاوردهاي پزشكي، افراد را در جريان قرار داد.


آيا مايليد تمام تخصص ها و مهارت هايي که در علم پزشکي دارا هستيد به اطلاع کاربران سايت و بيماران برسانيد تا با اطمينان بيشتري به شما مراجعه کنند؟

هر سايت پزشكي مي تواند خدماتي از جمله موارد زير را به بازديدكنندگان خود ارائه دهد:

  • معرفی پزشک
  • مقالات
  • سوالات رايج پزشكي
  • تعيين وقت قبلي به صورت آنلاين
  • اخبار پزشکی روز
  • گالری تصاویر با تصاویر واضح و حرفه ای (به عنوان مثال تصاویر مطب، تصاویر پزشک، تصاویر قبل و بعد از عمل و...)
  • بخش پرسش و پاسخ و ایجاد آرشیو از سوالات متداول
  • بخش مشاوره
  • نوبت دهی و رزرو آنلاین
  • ارتباط مناسب با بیماران و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی
  • تماس با پزشک

در صورتی که تمایل دارید نظر بيماران را به خود جلب كنيد و شناخته شويد، مي توانيد با طراحي يك سايت پزشكي به راحتي اين كار را انجام دهيد و با صرف هزينه اي نه چندان زياد، در مقابل ديگر راه هاي هزينه بر مانند چاپ بروشور و تبليغ در روزنامه هاي كثيرالانتشار، خود را به اكثريت مردم معرفي نماييد. برای تصمیم گیری در رابطه با این که کدام یک از خدمات معرفی شده برای سایت شما مناسب است و باید در طراحی و پیاده سازی سایت پزشکی شما در نظر گرفته شود، مواردی مانند اهداف خود و کاربری سایت، میزان آشنایی کاربران با خدمات پزشکی شما و سوابق درمانی و کاری خود را درنظر داشته باشید.
بررسی نمایید کدام ویژگی در شرایط فعلی ارتباط بهتری بین شما و کاربرانتان ایجاد می نماید، به طور خلاصه یک سایت موفق باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • کاربران هدف (افرادی که به دنبال دریافت خدمات مناسب پزشکی هستند) را به سمت خود جذب نماید
  • آنها را در سایت نگهدارد و بتواند اعتماد افراد را جلب نماید
  • کاربرانی که به سایت مراجعه کرده اند را به مشتری تبدیل نماید.