چه بخوریم تا لاغر شویم

با بررسی های چگونه لاغر شویم متوجه شدیم که قانون اول برای رسیدن به لاغری انتخاب درست مواد غذایی ای می باشد که قصد داریم آن ها را بخوریم تا هر چه سریعتر به لاغری برسیم.انتخاب درست و صحیح مواد غذایی باعث می شود علاوه بر کاهش وزن اصولی،سلامتی بدن خود را نیز حفظ نماییم.هر چه انتخاب درست تری داشته باشیم سریع تر به لاغری می رسیم و اگر مواد غذایی ای را انتخاب کنیم که نامناسب باشند نه تنها ما را لاغر نمی کنند بلکه سلامتی ما نیز به خطر می اندازند.چه چیز هایی بخوریم تا لاغر شویم را تا آخر بخوانید تا متوجه اهمیت این قضیه شوید.
چه بخوریم تا لاغر شویم ، چه بخوریم تا لاغر بمانیم ، چه چیزی بخوریم تا لاغر شویم ، چه بخورم تا لاغر شوم

مصرف میوه ها و سبزیجات تازه

میوه کمک می کند تا برای برآوردن تشکر دندان شیرین خود را به قندهای طبیعی آن، در حالی که سبزیجات تازه کمک معده شما را پر کنید تا با سرعت بیشتری غذا را هضم نمایید. میوه ها و سبزیجات حاوی فیبر برای کمک به شما احساس سیری می دهد سعی کنید برخی از این نکات را به شما معرفی میوه و سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی خود قرار دهید:
خوردن چیزی است که در فصل و خوردن میوه ها و سبزیجات برای میان وعده و یا، برای دسر. هنگامی که شما سیب در پاییز، برای مثال، یا گیلاس خوردن در اواخر تابستان، آن را به عنوان به خوبی ممکن است یک دسر زیاده. قطع کردن کرفس، هویج، فلفل، کلم بروکلی یا گل کلم و شیب آنها را در سس سالاد نور و یا حموس.
استفاده از سبزیجات به عنوان یک غذای اصلی. به عنوان مثال، یک هم بزنید سرخ و یا یک سالاد دلچسب و اضافه کردن تنها چند اونس پخته شده مرغ، ماهی قزل آلا، بادام موارد خوبی هستند.

خوردن کربوهیدرات های ساده

نان گندم کامل، بلغور جو دوسر، ماکارونی گندم کامل، سیب زمینی شیرین، برنج قهوه ای و تمام منابع بسیار خوبی از انرژی و منابع تغذیه هستند. همراه با ترکیب مناسب از پروتئین و سبزیجات، غلات کامل کامل تمام اطراف تغذیه می شود.
کربوهیدراتهای ساده چیزهایی مانند نان سفید، آرد فرآوری شده و شکر سفید است. این به شما می دهد انرژی به سرعت اما بعد از آن می آید با یک تصادف. این می شود به چربی بسیار به سرعت منتقل می شود.
جایگزین آرد گندم کامل یا جو دو سر آرد را پنکیک یا محصولات پخته شده. شما ممکن است نیاز به اضافه کردن مواد عمل آورنده های اضافی، مانند گلوتن گندم. قرار دادن جو در سوپ خود را به جای برنج یا سعی کنید یک پلو با جو، برنج وحشی و یا برنج قهوه ای.
خوردن تنها طبیعی کربوهیدرات به جای کربوهیدراتهای فرآوری شده. اجتناب از غذاهای فرآوری شده، مانند نان سفید، ماکارونی سمولینا یا کراکر، و یا شیرینی فرآوری شده مثل میله های آب نبات و یا سبزیجات شیرین می توانند گزینه خوبی باشند.

چه چیز هایی بخوریم تا لاغر شویم،چه بخوریم تا سریع لاغر شویم،چه بخوریم تا لاغر شویم،برای لاغری چه بخوریم
مصرف پروتئین های بدون چربی

پروتئین برای عملکرد عضو و عضله سازی مهم است در حالی که اگر شما در کار کردن برنامه ریزی کنید. انتخاب کنید لخم گوشت گاو یا گوشت گاو زمین اضافی لاغر زمانی که شما خوردن گوشت قرمز. اگر شما استفاده از کاهش های مختلف از مرغ، پس از آن پوست را حذف کنید. [4]
پرش اغذیه فروشی گوشت های چرب مانند بولونیا و کالباس. بوقلمون بدون چربی و یا گوشت گاو کباب به عنوان یک جایگزین را انتخاب نمایید.
گیاهخواران می توانید مقدار زیادی از پروتئین از سویا، آجیل، لوبیا و دانه است. عدس، سبزی، و لوبیا منابع بسیار خوبی از فیبر و پروتئین هستند.
خوردن لبنیات کم چرب برای یک منبع پروتئین، از جمله پنیر کم چرب و ماست بدون چربی استفاده نمایید.

رژیم لاغری و غذایی مناسب

اگر دوست دارید این ایده از یک [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] خاص و قرار دادن برنامه ریزی را به دست شخص دیگری، سعی کنید یک رژیم غذایی جدید و ورزش:
پیروی از یک رژیم غذایی سرخپوشان و خوردن علف تولید گوشت، ماهی و غذاهای دریایی، میوه های تازه و سبزیجات، تخم مرغ، آجیل و دانه، درست مثل سرخپوشان انسان است. خوردن چیزی آماده و یا پردازش شده است.سعی کنید چسبیده به غذاهای خام. خام در رژیم غذایی این نیاز به 75 درصد از مصرف رژیم غذایی خود را به نپخته است. اکثر مردم بسیاری از میوه ها و سبزیجات، غلات کامل، آجیل، و لوبیا بخورند.اضافه کردن یک برنامه رژیم غذایی تجاری. اگر شما ترجیح می دهند به خوردن هر آنچه شما می خواهید و برای دیدار هفتگی با سایر افرادی که از دست دادن وزن، و سپس مراقب وزن را امتحان کنید.

عدم استفاده از نمک

خوردن مقدار بیشتری سدیم باعث بدن خود را به حفظ آب، که می تواند باعث شود شما احساس پف کرده و افزایش وزن بیشتر است. خبر خوب این است که شما که وزن عرق بسیار سریع، بنابراین یک راه آسان برش برخی از پوند است به خوردن سدیم کمتر در رژیم غذایی خود را.
به جای نمک استفاده کنید، سعی کنید وعده های غذایی خود spicing با تکه های فلفل قرمز، سالسا تازه، و یا ادویه جات ترشی جات و ادویه کاخون.
بسیاری از مردم ادعا می کنند که غذاهای بدون نمک بسیار شورتر در نهایت اگر شما آن را قطع کند در حالی که برای طعم خواهد شد و اجازه دهید خود را طعم جوانه دوباره هوای جدید خو گرفتن مهم است.

وعده های غذایی مناسب

بسیاری از مردم فکر می کنم پرش یک وعده غذایی کمک خواهد کرد برای از دست دادن وزن، اما همین مطالعه نشان داد که افرادی که حداقل 3 وعده غذا در روز می خوردند وزن بیش از افرادی که این کار را نکرد از دست داد. هنگامی که شما جست و خیز وعده های غذایی، بدن شما متوقف می شود از شکستن چربی و شروع به شکستن بافت عضلانی است. بافت های عضلانی کالری بیشتری سوزانده در حالت استراحت از بافت های دیگر، بنابراین شما در واقع در برابر اهداف خود کار می کند.
اطمینان حاصل کنید که شما گرسنه با خوردن بخش های کوچک در طول روز در فواصل منظم است. بین وعده های غذایی خود را، خوردن یک میان وعده 150 کالری به حفظ سوزاندن سوخت و ساز بدن خود را و برای رفع گرسنگی. مطمئن باشید که شما یک میان وعده چاق کننده مانند شیرینی و یا چیپس خوردن نیست. هنگامی که شما گرسنه هستید، بدن خود را حفظ کالری و سوخت و ساز بدن را کند می کند.

مطلب [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] هم تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات بیشتری را درباره خوردنی هایی که باعث لاغری ما می شوند را بدست آورید.سعی کنید به مواد غذایی ای که می خورید بسیار توجه داشته باشید زیرا خوردن ها و نخوردن ها در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ما بسیار نقش مهم دارند.توصیه همیشگی ما استفاده از سبزیجات و میوه های تازه و همچنین استفاده از [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] می باشد که کمک بسیار شایانی به شما خواهد کرد که به کاهش وزن اصولی برسید.از مواد غذایی که در بالا گفته شد استفاده نمایید تا لاغری خود را تسریع بخشید.اگر در کنار همه این ها فعالیت های ورزشی نیز انجام دهید به کاهش وزن پایدار تری خواهید رسید.
منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]