+ ارسال موضوع جدید
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ۱۰ نکته ی کلیدی برای کمک به کاهش وزن

  1. #1
    مدیر بازنشسته

    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    [ ]
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    13,259
    تشکر
    13,160
    تشکر شده 13,427 بار در 5,891 پست

    پیش فرض ۱۰ نکته ی کلیدی برای کمک به کاهش وزن

    داشتن وزن اضافی برای هر فرد تبدیل به مشکلی بزرگ شده است و تلاش برای شکست دادن این مشکل بزرگ بسیار سخت است و نیاز به اراده و راهنمایی دارد.باید قبول کنید که کاهش وزن رویا نیست و شما می توانید.



    ۱ . تمام مواد غذایی که دوست دارید یکباره قطع نکنید : اگر تمام مواد غذایی که دوست دارید یکباره کنار بگذارید و خود را محدود به میوه وسبزی خوردن کنید اراده ی شما سست خواهد شد ، بنابراین بهتر است با محاسبه ی کالری غذاها مقدای از غذاهای مورد علاقه ی خود را در رژیم خود بگنجانید.


    ۲ . گرسنه شدن را درنظر بگیرید : زمانی که واقعا گرسنه می شوید غذا بخورید و اگر هنوز احساس گرسنگی نکرده اید حتی زمان وعده های غذایی باشد سعی نکنید که سراغ غذا بروید .


    ۳ . در جشن ها و مهمانی ها رژیم خود را فراموش نکنید : در مراسم ها و جشن ها سعی کنید از غذاهای کم چرب استفاده کنید و فست فودها را حذف کنید .


    ۴ . از ترازوی آشپزخانه استفاده کنید: سعی کنید حتما ترازویی در آشپزخانه داشته باشید و مواد غذایی که می خورید را وزن کنید تا از اضافه خوردن شما جلوگیری شود.


    ۵ . لباس های جدید بخرید : به محض کاهش وزن برای خود لباس های جدید بخرید تا دیگر از سایز لباس های قبلی خود استفاده نکنید و از سایز جدید خود لذت ببرید و اراده و علاقه ی شما بیشتر شود.

    ۶ . رفتار خود را تغییر دهید : باید سعی کنید کند بودن و زیاد نشستن و تنقلات را از برنامه ی خود حذف کنید.


    ۷ . با خودتان صادق باشید : هر دو هفته یکبار کالری های دریافتی خود را محاسبه کنید و اگر لاغر نشده اید و کالری بیشتری نیز مصرف کرده اید، نا امید نشوید و دوباره شروع کنید.


    ۸ . ورزش کلید لاغری است : حتما باید برای لاغر شدن ورزش کنید حتی اگر هزینه های سنگین بدهید و اگر نتوانستید حتما پیاده روی کنید.


    ۹ . نوشیدنی های الکلی را حذف کنید : این نوشیدنی ها اندازه ی شکم شما را چند برابر می کند باید آن ها را حذف کنید.


    ۱۰ . آب فراوان بنوشید : تا می توانید آب بنوشید زیرا باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و اگر دوست دارید کمی آب میوه ی طبیعی به آب خود اضافه کنید تا طعم دار شود و راحت تر بنوشید
    ویرایش توسط MARIYA.H : 05-12-2014 در ساعت 14:25



+ ارسال موضوع جدید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

تعداد اعضای بازدید کننده از این تایپیک : 0

بازدید کنندگان :  (نمایش کلی)

نامی برای نمایش وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •