+ ارسال موضوع جدید
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: تعقیبی نافرجام | Need For Speed Most Wanted 2012 Preview

  1. #1
    کاربر سایت

    http://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gifhttp://www.iranjoman.com/images/iranjoman/neshan2.gif

    [ ]
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    زیر چتر خدا
    نوشته ها
    11,211
    تشکر
    9,503
    تشکر شده 12,486 بار در 5,331 پست

    تعقیبی نافرجام | Need For Speed Most Wanted 2012 Preview

    تعقیبی نافرجام | Need For Speed Most Wanted 2012 Preview



    Need For Speed Most Wanted 2012
    سازنده : Criterion
    ناشر : EA
    سبک : Racing
    تاریخ عرضه : November / 2
    پلتفرم ها : PC/PS3/Xbox360/PsVita


    سر آغازی جدید .... وقتی که قصد آشنایی با نسخه جدید Feed For Speed Most Wanted را دارید باید به چند نکته بسیار مهم و حیاتی که سرنوشت این سری با می تواند تغییر دهد توجه کنید، یکی از آنها سازنده بازی است که در کارنامه کاری خود وظیفه ساخت بازی های خوب و قابل ستایشی را بر عهده داشته ، منظورم Criterion است که با سری بازی های Arcade که فروش و موفقیت خوبی کسب کرده اند به شهرت جهانی دست پیدا کرده است، از مهم ترین بازی های سازنده شده توسط این سازنده می توان به Burnout Paradise و صد البته بازی Hot Pursuit اشاره کرد، نکته دوم که باید در مورد MW 2012 بدانید Open World بودن بازی است، این نکته باعث می شود تا المان های بسیاری برای این بازی در نظر گرفته شود، منجمله آزادی عمل بالا، محیط های بزرگ و گسترده که تماما" قابل دسترس باشند و مسائل دیگر که در طول پیشنمایش به آنها خواهیم پرداخت، نکته بعدی و سومین نکته Drift و خیزش های بسیار در طول مسابقات است که در فرانچیز های NFS گرچه سابقه ای دراز و طولانی دارد ولی در این بازی با عملکرد بسیار مهم تر و صد البته گسترده تر میهمان کنسول هایمان خواهد شد. در گذشته شاید کارکرد و استفاده ای که از Drift ها می شد به گرفتن نیترو خلاصه می شده است ولی در این بازی امتیاز هایی برای بازیباز در نظر گرفته خواهد شد که در پیشرفت او تاثیرگذار است. Drift که عملکرد قابل ملاحضه ای دارد از روش های مختلف می تواند در کسب امتیاز و نیترو ، بازیباز را یاری کند. نیترو خود را مورد استفاده قرار دهید، اتومبیل های دیگر را سرنگون و نابود کنید، از مکان های مختلف که قابلیت Jump دارند استفاده کنید، موانع و اشیائی که در محیط هستند را تخریب کنید ، در حقیقت هر کاری که می توانید انجام دهید تا امتیاز و قابلیت های بیشتری به دست آورید به همین سادگی!!





    خاطرات فراموش نمی شوند .... سال 2005 سالی بود که اولین نسخه از سری بازی Most Wanted ( MW ) بر روی پلتفرم های مختلف منتشر و موفقیت خوبی کسب کرد. المان هایی که درMW1 استفاده شده بود با ایجاد تغییرات مفید و قابل تحسین بر روی Hot Pursuit پیاده سازی شد، البته از المان های این بازی در Burnout Paradise هم کم ندیدیم، ولی با این وجود ماحصل این دو بازی یعنی Paradise و MW1 شد HP. این روند زمانی ایجاد شد که بازیباز های بسیاری منتظر هنرنمایی دیگر از Criterion بودند، این هنرنمایی نمایش خوب HP بود . با وجود اینکه نسخه اورجینال Most Wanted چیزی حدود 7 سال پیش منتشر شده است به شخصه هنوز متوجه نشده ام که چرا سازنده بازی این بازی را با پسوند شماره گذاری شده معرفی نکرده و تنها به همین نشان یعنی Most Wanted اکتفا کرده!! شاید این بازی ریبوت یا چیزی همانند ریبوت برای MW1 خواهد بود!!! به خاطر همین عملکرد Matt Webster مسول فرآیند تولید بازی اینگونه از معرفی بازی خود دفاع کرده است که: " ما سعی می کنیم عنوانی مناسب معرفی و روانه بازار کنیم ولی این بازی نسخه ای دوم برای MW که در سال 2005 منتشر شده است نیست، شاید بازیباز ها برداشت های اشتباه کنند که چون بازی با پسوند MW معرفی شده است ارتباطی بین دو نسخه وجود دارد ولی این امکان تاکنون کمتر از 10 درصد است". طبق تریلر و اطلاعاتی که تاکنون از بخش گیم پلی منتشر شده است این بازی به طور Open World کامل طراحی شده و محدودیت خاصی در بازی برای بازیباز در نظر گرفته نشده است، البته محدودیت های خاصی در بازی وجود خواهد داشت که بازیباز را مجبور به دقت عمل در روند مسابقات می کند، به طور مثال بسته شدن محیط های ( بخصوص مسیر های فرعی ) در طول ماموریت و مسابقات باعث می شود تا آزادی عملی که انتظار می رود محدودتر شود. Handling تا به اینجا بسیار خوب و قابل تحسین به نمایش گذاشته شده است ، مسابقات بسیار هیجانی و پر زد وخورد پی گیری خواهد شد، Checkpoint های مختلفی برای بازی در نظر گرفته شده است، این سیستم در مکان ها و شرایط مختلف بازیباز را از تکرار های بی حد و حصر نجات می دهد، اگر بازی Paradise را که توسط Criterion ساخته شده است بازی کرده باشید حتما" با سیستم ذخیره بازی مذکور آشنا هستید این سیستم با کمی تغییرات دوباره در این بازی خودنمایی خواهد کرد.




    اصول، عاریه ای از دیگران .... در MW 2012 ویژگی های مختلف و متنوع زیادی برای متعجب کردن و صد البته تحت تاثیر قرار دادن بازیباز وجود دارد، یکی از آنها وجود Autolog است که در نسخه پیشین از سری بازی های NFS یعنی HP به نمایش گذاشته شد که با استقبال خوبی از سوی بازیباز ها نیز همراه شد. علاوه بر Autolog تمام مسیر با دوربین های پیشرفته که به Speed Camera شهرت دارند پوشش داده شده تا هر آنچه که بازیباز با اتومبیل خود انجام می دهد قابل ثبت و باز بینی باشد!! در یکی از تریلر های بازی که در نمایشگاه E3 2012 به نمایش گذاشته شد شاهد این امر بودیم که با بیشتر شدن سرعت خودرو ها، در صورت برخورد اتومبیل ها با یکدیگر دوربین های مختلف این لحظات را از جهات مختلف ثبت می کنند تا بازیباز از تماشای دوباره آنها لذت ببرد و صد البته امکان Share کردن ویدئو های گرفته شده توسط بازیباز هم وجود دارد که لذت این روند را بیشتر می کند، نکته ای که در بخش سرعت مهم و حیاطی خواهد بود گرفتن Set Point است که با بیشتر شدن سرعت و مانورهای مختلف امکان کسب کردن آنها فراهم می شود. اگر بخواهیم MW 2012 را به صورت خیلی ساده و قابل فهم توصیف کنیم بهترین شکل ممکن، نمایش پلیس و تعقیب و گریز بین نیرو های امنیتی و رانندگانی است که مسابقات قانونی با شکل و شمایل تمسخر آمیز را ترک گفته و خود را درون مسابقاتی انداخته اند که مرگ و زندگی را به چالش می کشاند، یکی از نکات منفی MW 2012 عدم وجود داستان و شخصیت پردازی ( تا به اکنون ) به آن شکلی که در HP دیده بودیم است، در این بازی به درجه بندی رانندگان توجه خاصی می شود و هر بازیباز سعی در رسیدن به مقام اول برای رسیدن به امتیاز های بیشتر است تا به وسیله امتیاز های خود به عنوان بهترین و سر دمدار رانندگان در MW 2012 شناخته شود، با وجود آنکه هنوز مشخص نشده است آیا عدم وجود داستان تاثیر خاصی بر روند مسابقات می گذارد یا نه!! ولی چیزی که مسلم است وجود راز هایی در پس هر مسابقه برای بازیباز هاست. در E3 امسال جزئیات زیادی از بازی فاش نشد ولی طبق شایعاتی که در منابع کم اهمیت منتشر شده است احتمال می رود که داستانی در این بازی وجود داشته باشد ، البته این داستان به شکلی که در HP مشاهده کردیم نخواهد بود ولی بهانه خوبی برای ادامه بازی برای افرادی که داستان برای آنها اولویت دارد ( همانند نگارنده ) خواهد بود. البته تاکنون دلیلی دال بر وجود داستانی در بازی دیده نشده است.





    مسیر ها را خواهید ساخت .... در اغلب بازی هایی که سبک آنها رانندگی و درون مایه آن تعقیب و گریز است بخش مروبط به فرار و مسیر های مختلف برای این امر بسیار اهمیت دارد، این بازی هم مسیر های متنوع و مختلفی برای فرار از دست پلیس ها در خود پنهان کرده ، البته لازم به ذکر است که در طول مسابقات امکان استفاده از میانبر های متنوع وجود دارد که چالش بازی را بیشتر می کند، گفته شد که فرار از دست پلیس های عصبانی نیاز به مسیر های انحارفی بسیار دارد این بخش در MW 2012 به شکلی بسیار گسترده خودنمایی خواهد کرد، بگذارید برایتان مثالی بزنم; در تریلری که مربوط به E3 2012 بود و بخش مسابقه و فرار از دست اتومبیل های پلیس ها را به نمایش می گذاشت شاهد این امر بودیم که بعد از پایان مسابقه که با گذر آخرین اتومبیل توسط سیستم HUD بازی اعلام شد مسابقه ای دیگر آغاز شد ولی این مسابقه به جای اتومبیل های تیونینگ شده با رانندگان غیر قانونی! اتومبیل های Cops ( پلیس ها ) را دربر می گرفت، در روند فرار از دست Cops بازیباز با مسیر های مختلف سعی در به اتمام رساندن این روند دارد ( بازیباز از مسیر های فرعی زیادی استفاده می کند ) ولی هر چه بازی بیشتر به طول می انجامد امیتاز هایی که درجه بازیباز را در بخش مربوط به پلیس ها افزایش می دهد بیشتر می شود ، این روند و Level Up شدن باعث بیشتر و صد البته گسترده تر شدن نیرو های پلیس می شود که روند فرار را برای بازیباز بسیار سخت تر می کند، البته مسیر های انحرافی تا حدودی باعث کم تر شدن تنش بین بازیباز با پلیس ها می شود . در نسخه های پیشین بخصوص HP زمانی که پلیس ها بازیباز را احاطه می کردند بعد از گذشت مدت زمانی که بازیباز توان مانور دادن را از دست می داد بازی به پایان می رسید ولی این روند در MW 2012 بدین شکل انجام می شود که هنگام فرار نواری به رنگ های سبز و قرمز برای مشخص کردن وضعیت بازیباز نمایان می شود، هر چه میزان رنگ سیز بیشتر باشد وضعیت بازیباز بهتر است در صورتی که وضعیت قرمز به آخرین حد خود برسد دوباره مدت زمان خاصی برای فرار از موقعیت سکون ( زمانی که پلیس ها بازیباز را احاطه و او را از حرکت بازدارند ) در نظر گرفته می شود که بازیباز باید در طول این موقعیت از این حالت خارج شده و دوباره مسیر جدیدی برای فرار پیدا کند، در غیر این صورت بازی به پایان خود می رسد و گیمر به دستان قانون سپرده می شود، این روند با کسر امتیاز برای بازیباز همراه است.






    روند رو به رشد ..... MW 2012 برای خود دارای ماد های مولتی پلیر متنوع و جالبی است، از Free Roam Driving تا Race Event که بازیباز را با چالش های مختلف رو به رو می کند همگی زیبایی را به ارمغان خواهند آورد ، البته برای کسانی که بازی را در این بخش انجام می دهد چندین ویژگی مختلف در نظر گرفته شده تا بازیباز ها به انجام بازی به صورت مولتی پلیر مشتاق تر شوند، به طور مثال امکان شخصی سازی اتومبیل ها در بخش آنلاین وجود دارد که خود نوعی اشتیاق بازیباز را بیشتر می کند، همانند Shooter Perk System که در بازی های مختلف شاهد آن هستیم، در حقیقت این قابلیت برای بهبود شرایط بازیباز هاست تا با شرایط پیشرفته بازی که از کمبود شروع و به غنا ختم می شود هماهنگ شوند، Criterion که ساخت بازی های مختلف و متنوع ای را بر عهده داشته از روند و سعود Most wanted که در سال 2005 عرضه شده بود به خوبی آگاه هست و این امر را در مصاحبه هایی که از سوی خبرگذاری های مختلف با سران سازنده بازی انجام شده بیان کرده است، ولی در نظراتی که از سوی افراد مختلف مطرح شده آنها اینگونه نظر خود را در مورد بازی بیان کرده اند که " ما از موفقیت و پیشرفت هایی که MW 2005 به دست آورده است آگاه هستیم، از فروش بازی گرفته تا امتیاز های بالایی که توسط وب سایت های تحلیل بازی به MW داده شده است، هر آنچه که در بازی های ساخته شده توسط ما دیده اید به نوعی شروع یک روند پیشرفت با کسب تجربه است که در مراحل به ثمر رسیدن می باشد، ما سعی می کنیم تمام آنچه که در بازی های قبلی خود به نمایش گذاشته ایم با پیشرفت های بسیاری برای شما به ارمغان آوریم ولی همینجا با کمال اطمینان بیان می کنیم که ما در صدد بهبود و پیشرفت بازی هستیم و آن را به بهترین شکل ممکن عرضه خواهیم کرد، پس تنها کاری که می توانید انجام دهید کمک و یاری رسانی به ما با استفاده از کامنت ها و نظرات خود در وب سایت رسمی بازی است که ما را در روند ساخت بازی یاری خواهد کرد".


  2. 2 کاربر مقابل از این پست *Mohammad Hassanali* تشکر کرده اند.


+ ارسال موضوع جدید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آنلاین بازی کردن بازی need for speed most wanted
    توسط God of Pc در انجمن بازیهای آنلاین و شبکه ای
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: 06-13-2016, 11:55
  2. need for speed most wanted 2010
    توسط pouriya24 در انجمن دانلود بازی های کامپیوتری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-17-2011, 14:37
  3. ترینرNeed for Speed: Most Wanted
    توسط mohsen.sh در انجمن کد تقلب ،ترینر ،پج و کرک بازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-10-2010, 13:24
  4. لینک رمز و سیو بازی Need For Speed : Most Wanted
    توسط The Punisher در انجمن کد تقلب ،ترینر ،پج و کرک بازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-19-2010, 11:23

تعداد اعضای بازدید کننده از این تایپیک : 0

بازدید کنندگان :  (نمایش کلی)

نامی برای نمایش وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

Bookmarks

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •